Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:
+ Απάντηση στο θέμα
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 12 από 12
  1. #1

    Εγγραφή
    08-05-2009
    Περ.
    Λάρισα-Θεσσ
    Μηνύματα
    3.021

    Exclamation Προγραμμα για χασιμο κιλων!!!

    Καλησπερα και καλες γιορτες.Ψαχνω ενα προγραμμα εκγυμνασης με αρκετη αεροβια εννοειται για τον αδερφο μου ο οποιος μολις ξεκινησε το γυμναστηριο και επειδη εχει αρκετα παραπανω κιλα θελει να χασει.Αεροβικη ποση ωρα να κανει και καθε ποτε πχ?Απο περιοδο γραμμωσης δεν τα παω και τοσο καλα και γ'αυτο ρωταω και γω.Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!!
    Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits - it doesn't count.

  2. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TEFAAtzis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα και καλες γιορτες.Ψαχνω ενα προγραμμα εκγυμνασης με αρκετη αεροβια εννοειται για τον αδερφο μου ο οποιος μολις ξεκινησε το γυμναστηριο και επειδη εχει αρκετα παραπανω κιλα θελει να χασει.Αεροβικη ποση ωρα να κανει και καθε ποτε πχ?Απο περιοδο γραμμωσης δεν τα παω και τοσο καλα και γ'αυτο ρωταω και γω.Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!!

    Καλησπέρα τουλαχιστον 3 φοορες την βδομαδα (οχι συνεχομενες μερες)θα στοχευει την 1 ωρα και ενταση στο 60% της Μεγιστης Καρδιακης Συχνοτητας.

  3. #3

    Προεπιλογή

    πολυ αεροβιο

    κοβει υδατανθρακα μετα το μεσημερι ΜΑΧΑΙΡΙ (εκανα και ρημα)

    ε σε γενικες γραμμες προπονηση ξερεις τα κλασσικα πες του εσυ ενα σπλιτ 4 ημερων και θα ειναι καλα πιστευω
    ANNA CHAVDAROVNA και τα μυαλα στα καγκελα

  4. #4

    Εγγραφή
    08-05-2009
    Περ.
    Λάρισα-Θεσσ
    Μηνύματα
    3.021

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μαρία Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα τουλαχιστον 3 φοορες την βδομαδα (οχι συνεχομενες μερες)θα στοχευει την 1 ωρα και ενταση στο 60% της Μεγιστης Καρδιακης Συχνοτητας.
    Mαρια μπορεις μηπως να μου πεις πως θα υπολογισω την Μεγιστη Καρδιακη Συχνοτητα?
    Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits - it doesn't count.

  5. #5

    Εγγραφή
    08-05-2009
    Περ.
    Λάρισα-Θεσσ
    Μηνύματα
    3.021

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο albertob30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    πολυ αεροβιο

    κοβει υδατανθρακα μετα το μεσημερι ΜΑΧΑΙΡΙ (εκανα και ρημα)

    ε σε γενικες γραμμες προπονηση ξερεις τα κλασσικα πες του εσυ ενα σπλιτ 4 ημερων και θα ειναι καλα πιστευω
    Εκανα και ενα ποσταρισμα και στην διατροφη Αλβερτο,για υδατανθρακα ξερω οτι πρεπει να τον μειωσει κατα πολυ αλλα επειδη ειναι μαθητης ακομα και γυμναστηριο θα πηγαινει το απογευμα λογικα ισως πρεπει να το προσαρμοσει καπως το διατροφικο
    Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits - it doesn't count.

  6. #6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TEFAAtzis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mαρια μπορεις μηπως να μου πεις πως θα υπολογισω την Μεγιστη Καρδιακη Συχνοτητα?

    Αν εχεις παλμογραφο ναι το κανεις ανετα αν οχι τρεξιμο σε τετοιο επιπεδο ωστε να μπορεις κατα την διαρκεια του τρεξιματος να μιλας(κουβεντα)με τον διπλανο σου.Ειναι ανετο το τρεξιμο.Αν και με τρεξιμο δεν γινεται αυτο τοτε γρηγορο περπατημα και με τον καιρο μπαινει τρεξιμο.
    ΜΚΔ 220-ηλικια=? απο αυτο πανω κατω καταλαβαινεις το 60%

  7. #7

    Εγγραφή
    08-05-2009
    Περ.
    Λάρισα-Θεσσ
    Μηνύματα
    3.021

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μαρία Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν εχεις παλμογραφο ναι το κανεις ανετα αν οχι τρεξιμο σε τετοιο επιπεδο ωστε να μπορεις κατα την διαρκεια του τρεξιματος να μιλας(κουβεντα)με τον διπλανο σου.Ειναι ανετο το τρεξιμο.Αν και με τρεξιμο δεν γινεται αυτο τοτε γρηγορο περπατημα και με τον καιρο μπαινει τρεξιμο.
    ΜΚΔ 220-ηλικια=? απο αυτο πανω κατω καταλαβαινεις το 60%
    Σε ευχαριστω
    Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits - it doesn't count.

  8. #8

    Προεπιλογή

    υδατανθρακα το πρωι πριν την προπονηση( μεσημεριανο λογικα δλδ) και μετα.. τα κλασσικα μωρε..

    απλα μην τον βαλεις με την μια στα βαθεια γτ θα ξενερωσει
    ANNA CHAVDAROVNA και τα μυαλα στα καγκελα

  9. #9
    Retired Admin
    Εγγραφή
    24-05-2008
    Περ.
    Cyprus
    Μηνύματα
    11.686

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TEFAAtzis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα και καλες γιορτες.Ψαχνω ενα προγραμμα εκγυμνασης με αρκετη αεροβια εννοειται για τον αδερφο μου ο οποιος μολις ξεκινησε το γυμναστηριο και επειδη εχει αρκετα παραπανω κιλα θελει να χασει.Αεροβικη ποση ωρα να κανει και καθε ποτε πχ?Απο περιοδο γραμμωσης δεν τα παω και τοσο καλα και γ'αυτο ρωταω και γω.Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!!

    Εγω θελω να μαθω την ηλικια του! Ισως δεν χρειαστει να προβληματιστουμε πολυ με τη διατροφη. Οσο για τη γυμναστικη και αεροβια οτι ειπε η Μαρία!

  10. #10

    Εγγραφή
    08-05-2009
    Περ.
    Λάρισα-Θεσσ
    Μηνύματα
    3.021

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NASSER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω θελω να μαθω την ηλικια του! Ισως δεν χρειαστει να προβληματιστουμε πολυ με τη διατροφη. Οσο για τη γυμναστικη και αεροβια οτι ειπε η Μαρία!
    Ειναι 16 χρονων Νασσερ και η διατροφη του δεν ειναι και η καλυτερη και αυτο με προβληματιζει σχετικα με το αν θα μπορεσει να αντεπεξελθει στη νεα.Και μια ερωτηση,το αεροβιο θα ειναι συνεχομενο 1 ωρα ή μπορει και να το σπασει πχ 40 λεπτα στην αρχη,λιγα ελαφρα βαρη και μετα αλλα 20 λεπτα στο τελος?
    Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits - it doesn't count.

  11. #11

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TEFAAtzis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι 16 χρονων Νασσερ και η διατροφη του δεν ειναι και η καλυτερη και αυτο με προβληματιζει σχετικα με το αν θα μπορεσει να αντεπεξελθει στη νεα.Και μια ερωτηση,το αεροβιο θα ειναι συνεχομενο 1 ωρα ή μπορει και να το σπασει πχ 40 λεπτα στην αρχη,λιγα ελαφρα βαρη και μετα αλλα 20 λεπτα στο τελος?
    Ειναι απλο αν δεν εχει ξανακανει ποτε του σιγα σιγα.Δεν θα μπορεσει και λειτουργικα να κανει 1ωρα με την μια.Ξεκιναει με 2*10λεπτα πχ αργοτερα 20λεπτο ολοκληρο αργοτερα μισαωρο και παει ως εξης.Ειναι καλύτερο να μην το σπασει με ενδιαμεση προπονηση το καλυτερο θα ηταν να τα κανε ξεχωριστα και οχι την ιδια μερα αεροβιο με βαρη.

  12. #12

    Εγγραφή
    08-05-2009
    Περ.
    Λάρισα-Θεσσ
    Μηνύματα
    3.021

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο albertob30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    υδατανθρακα το πρωι πριν την προπονηση( μεσημεριανο λογικα δλδ) και μετα.. τα κλασσικα μωρε..

    απλα μην τον βαλεις με την μια στα βαθεια γτ θα ξενερωσει
    Ναι αυτο φοβαμαι και γω
    Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits - it doesn't count.


 
+ Απάντηση στο θέμα

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Web Design Premium Studio