Σελίδα 15 από 49 ΠρώτηΠρώτη ... 5131415161725 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 211 έως 225 από 725
  1. 10-02-11 00:26 #211

    Εγγραφή
    03-05-2010
    Περ.
    Κύπρος
    Μηνύματα
    406
    Προεπιλογή
    Αντι να κανω ΠΕΚ ΝΤΕΚ Η ΚΡΟΣ ΟΒΕΡ μπορω να κανω βυθισεις??
    Τίποτα δεν είναι τόσο κακό, ώστε να μην μπορεί να γίνει χειρότερο
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 10-02-11 00:36 #212
    Moderator
    Το avatar του χρήστη TRIANTAFYLLOU

    Εγγραφή
    29-11-2007
    Περ.
    ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
    Μηνύματα
    19.483
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tango Εμφάνιση μηνυμάτων
    & κάτι που ξέχασα να ρωτήσω
    τρικέφαλα γαλλικές με μπάρα εννοείς ίσια ή στραβόμπαρα;επίσης τροχαλία αντίστροφα ποιά είναι;

    ότι σε βολεύει μπορείς να την κάνεις σωστα και με στραβια και με ίσια , αν πρόκειτε για στραβια είναι προτιμότερο με αυτη που έχει μικρή κλήση , έχει 2 τύπους στραβόμπαρες και πάνω απ όλα είναι τι ταιριάζει στον καθένα και δεν στρεσάρει τις κλειδώσεις των αγκώνων .

    αντίστροφα είναι όταν κάνουμε τροχαλία εκτάσεις τρικεφάλων με ένα χέρι η με 2 , με διπλη λαβή η μονή δηλαδή , εκεί οι παλάμες κοιτάνε πρός το πάτωμα .

    ε το αντίστροφο είναι όταν δεν κοιτάν πρός το πάτωμα αλλα στο ταβάνι
    και αυτη η άσκηση πιάνει περισσότερο την εξωτερική κεφαλή τρικεφάλων
    Ηλιας Τριανταφυλλου
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 10-02-11 00:38 #213
    Moderator
    Το avatar του χρήστη TRIANTAFYLLOU

    Εγγραφή
    29-11-2007
    Περ.
    ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
    Μηνύματα
    19.483
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MichalisPorke Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντι να κανω ΠΕΚ ΝΤΕΚ Η ΚΡΟΣ ΟΒΕΡ μπορω να κανω βυθισεις??

    και βέβαια μπορείς το κρος όβερ είναι ακριβώς ίδια κίνηση με βυθίσεις η κατακληνή πάγκο και αν μπορείς να σηκώσεις το βάρος του σώματος ειδικα στις τελευταίες ασκήσεις ώστε να βγάζεις επαναλήψεις τότε απλα κάνε βυθίσεις
    Ηλιας Τριανταφυλλου
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 10-02-11 01:02 #214

    Εγγραφή
    03-05-2010
    Περ.
    Κύπρος
    Μηνύματα
    406
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TRIANTAFYLLOU Εμφάνιση μηνυμάτων
    και βέβαια μπορείς το κρος όβερ είναι ακριβώς ίδια κίνηση με βυθίσεις η κατακληνή πάγκο και αν μπορείς να σηκώσεις το βάρος του σώματος ειδικα στις τελευταίες ασκήσεις ώστε να βγάζεις επαναλήψεις τότε απλα κάνε βυθίσεις
    Προτιμω βυθισεις νομιζω επειδη δεν τις ειχα ποτε στο προγραμμα μου και θα ηθελα να τις βαλω μεσα..Ποια νομιζεις πιανει καλυτερα το κατω στηθος?Κρος οβερ ή βυθισεις?
    Τίποτα δεν είναι τόσο κακό, ώστε να μην μπορεί να γίνει χειρότερο
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 10-02-11 01:23 #215
    Moderator
    Το avatar του χρήστη TRIANTAFYLLOU

    Εγγραφή
    29-11-2007
    Περ.
    ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
    Μηνύματα
    19.483
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MichalisPorke Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προτιμω βυθισεις νομιζω επειδη δεν τις ειχα ποτε στο προγραμμα μου και θα ηθελα να τις βαλω μεσα..Ποια νομιζεις πιανει καλυτερα το κατω στηθος?Κρος οβερ ή βυθισεις?

    αφού το ίδιο είναι, αν τις κάνεις σωστα και τις δύο την ίδια δουλεια κάνουν , απλα κάνεις αυτη που μπορείς , δηλαδή στο κρος οβερ έχεις την επιλογή του βάρους ενω στις βυθίσεις να προσθέσεις μπορείς να αφαιρέσεις δεν μπορείς , μόνο αν τα πόδια μας ήταν βιδωτα και τα βγάζαμε να ελαφρύνουμε .

    οπότε αν σαν τελευταία άσκηση οι βυθίσεις , μπορείς και την κάνεις ώστε να βγάζεις επαναλήψεις καμια 6-8 το λιγότερο, την κάνεις , αν δεν μπορείς πάς στο κρός όβερ , εγω πάντα βυθίσεις με βάρος έκανα και μου άρεσε , απλα δεν είναι σωστο το ένα και λάθος το άλλο
    Ηλιας Τριανταφυλλου
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 10-02-11 10:33 #216
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TRIANTAFYLLOU Εμφάνιση μηνυμάτων
    ότι σε βολεύει μπορείς να την κάνεις σωστα και με στραβια και με ίσια , αν πρόκειτε για στραβια είναι προτιμότερο με αυτη που έχει μικρή κλήση , έχει 2 τύπους στραβόμπαρες και πάνω απ όλα είναι τι ταιριάζει στον καθένα και δεν στρεσάρει τις κλειδώσεις των αγκώνων .

    αντίστροφα είναι όταν κάνουμε τροχαλία εκτάσεις τρικεφάλων με ένα χέρι η με 2 , με διπλη λαβή η μονή δηλαδή , εκεί οι παλάμες κοιτάνε πρός το πάτωμα .

    ε το αντίστροφο είναι όταν δεν κοιτάν πρός το πάτωμα αλλα στο ταβάνι
    και αυτη η άσκηση πιάνει περισσότερο την εξωτερική κεφαλή τρικεφάλων
    Ευχαριστώ Ηλία
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 14-02-11 19:45 #217
    Προεπιλογή
    Μετα απο ποσο καιρο θα προτεινες να αλλαξουμε της ασκησεις? Ωστε το σωμα να μη μπει σε ρουτινα.
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 15-02-11 01:25 #218
    Moderator
    Το avatar του χρήστη TRIANTAFYLLOU

    Εγγραφή
    29-11-2007
    Περ.
    ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
    Μηνύματα
    19.483
    Προεπιλογή
    αυτο να είστε σίγουροι θα το καταλάβετε , πότε θα υπάρχει κορεσμός και πιστέψτε πάει πολυ μακρια η βαλίτσα .
    κάνοντας μικροαλλαγές στο ίδιο πρόγραμμα μετα απο καιρό μπορείς συνέχεια να βελτιώνεσαι , εγω το πρόγραμμα 4 ημερών με τον γιάννη τον ελευθεριάδη το κάναμε πάνω απο 10 χρόνια , αλλα εμείς τις αλλαγες τις κάνουμε ενστικτωδώς , δεν υπάρχει σχέδιο αλλαγής , πρίν έχω δοκιμάσει τα πάντα , ειδικα πρίν 20-25 χρόνια που δεν υπήρχε βιβλιογραφία , στηριζόμασταν σε προσωπικές μας εμπειρίες και πειραματισμούς και χάσαμε πολλα χρόνια να καταλήξουμε κάπου .

    αλλαγή θεωρείτε ακόμη και οι επαναλήψεις και τα κιλα , δηλαδή αν θέλουμε να σοκάρουμε τους μυς διαφορετικα στην ίδια άσκηση κάνουμε προπόνηση δύναμης με πολυ βαρια κιλα και λιγότερες επαναλήψεις
    σε τέτοιο σχεδιασμό προγράμματος , απλα βγάζουμε τα χαζά πεκ ντεκ και σία και κρατάμε μόνο 3 βασικές και τις κάνουμε με μέγιστη δύναμη
    και αυτο αλλαγή θεωρείτε

    αυτα περι αλλαγων σώνει και καλά ποτε δεν τα κατάλαβα αφου συνέχεια έβλεπα βελτίωση και αφού είπαμε με την προπόνηση μόνο τίποτε δεν γίνετε η διατροφή είναι το άλλο μισό , εκτός αν τα παίρνεις απο κάποιον και σώνει και καλά του αλλάζεις κάθε βδομάδα πρόγραμμα να δικαιολογείς καταστάσεις .

    σημασία έχει και με αλλαγές και με σταθερά το ίδιο, μπορείς να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα και ενοώ τις αλλαγές που ανέφερα , οπότε τι ψάχνουμε γωνίες στο εικοσάρικο

    οταν παίζεις στην προπόνηση δεν πα να αλλάζεις τεχνικές και φιλοσοφίες , ίδια γεύση .

    εδω κάποτε που είχα εναν επιστήμονα που έκανε κατι επιστημονικές προπονήσεις , πότε με αργές επαναλήψεις πιο αργές και απο την καθυστέρηση , μια ζωή ίδιο τον έβλεπα και του λέω μια μέρα ελα να σε κάνω εγω προπόνηση αλλα θα σκάσεις και θα κάνεις ότι σου λέω και θυμάμε για το στήθος πχ έκανε μόνο οριζόντιο επικληνή και ανοίγματα , λοιπόν ζήτημα να έκανε μαζί μου 4 προπονήσεις και το στήθος του άλλαξε όσο δεν άλλαξε σε ενα χρόνο , αλλα εγω του έβαζα τα κιλά και του έλεγα πότε θα σταματήσει

    άλλος μου έλεγε λίγα είναι αυτα που κάνω θέλω κι άλλα , ελα λέω μια μερα να κάνουμε μαζί , ε στα μισα τα παράτησε κι ας έκανε πιο λίγα , γι αυτο λέω μην ασχολείστε με λεπτομέρειες και χάνετε την ουσία
    Ηλιας Τριανταφυλλου
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 15-02-11 02:00 #219
    Προεπιλογή
    Αρχοντας
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 26-02-11 21:20 #220
    Προεπιλογή
    Καλησπέρα σε όλους.Ακολουθώ το συγκεκριμένο πρόγραμμα 4 ημερών,σχεδόν ενάμισυ μήνα.Πραγματικά πολύ καλό & νιώθω να με πιάνει πολύ καλά.Έχω όμως ένα πρόβλημα.Έχω κατεβάσει κιλά.Τι θέλω να πω.Στο προηγούμενο προγραμμά μου οι επαναλήψεις μου σε όλα τα σετ & σε όλες τις ασκήσεις,ανεξαρτήτως μυικής ομάδας ήταν 10-8-6-6.Έτσι για παράδειγμα άρχιζα ίσιο πάγκο με πχ 60,στο δευτερο 70,στο τρίτο 75 & στο τέταρτο 80.Τώρα με το καινούργιο πρόγραμμα με τις 10-12 επαναλήψεις κουράζομαι & δεν μου βγαίνουν τα κιλά & σηκώνω λιγότερα.Αυτό γίνεται σε όλες τις ασκήσεις & δεν έχω ανεβάσει σχεδόν καθόλου κιλά.Ξέρω ότι ίσως είναι λίγος ο χρόνος που εφαρμόζω το συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά μήπως θα μπορούσα να κρατήσω το 10-8-6-6 ή κάποιο άλλο καθοδικό αριθμό επαναλήψεων (& αν ναι ποιόν) που πιστεύω μου αρέσει (έστω & για ψυχολογικούς λόγους) καλύτερα;Ευχαριστώ.
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 28-02-11 17:25 #221
    Moderator
    Το avatar του χρήστη TRIANTAFYLLOU

    Εγγραφή
    29-11-2007
    Περ.
    ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
    Μηνύματα
    19.483
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tango Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα σε όλους.Ακολουθώ το συγκεκριμένο πρόγραμμα 4 ημερών,σχεδόν ενάμισυ μήνα.Πραγματικά πολύ καλό & νιώθω να με πιάνει πολύ καλά.Έχω όμως ένα πρόβλημα.Έχω κατεβάσει κιλά.Τι θέλω να πω.Στο προηγούμενο προγραμμά μου οι επαναλήψεις μου σε όλα τα σετ & σε όλες τις ασκήσεις,ανεξαρτήτως μυικής ομάδας ήταν 10-8-6-6.Έτσι για παράδειγμα άρχιζα ίσιο πάγκο με πχ 60,στο δευτερο 70,στο τρίτο 75 & στο τέταρτο 80.Τώρα με το καινούργιο πρόγραμμα με τις 10-12 επαναλήψεις κουράζομαι & δεν μου βγαίνουν τα κιλά & σηκώνω λιγότερα.Αυτό γίνεται σε όλες τις ασκήσεις & δεν έχω ανεβάσει σχεδόν καθόλου κιλά.Ξέρω ότι ίσως είναι λίγος ο χρόνος που εφαρμόζω το συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά μήπως θα μπορούσα να κρατήσω το 10-8-6-6 ή κάποιο άλλο καθοδικό αριθμό επαναλήψεων (& αν ναι ποιόν) που πιστεύω μου αρέσει (έστω & για ψυχολογικούς λόγους) καλύτερα;Ευχαριστώ.

    όλα γίνονται εγω νομίζω αναφέρω απο 8-12 επαναλήψεις , αλλα αν κάποιος θέλει να ανεβάσει και δύναμη θα ρίξει λίγο τις επαναλήψεις με στόχο τα κιλά

    γι αυτο και είχα τονίσει μπορούμε κάνοντας το ίδιο πρόγραμμα να κάνουμε αλλαγές χωρίς να αλλάξει κατι ριζικα , παίζοντας με τις επαναλήψεις και τα εξασκητικα κιλά ώστε να δώσουμε διαφορετικα ερεθίσματα για ανάπτυξη .

    μόνο στην περίπτωση που θέλουμε να δουλέψουμε δύναμη δίνουμε βάση μόνο στις βασικές ασκήσεις και δευτερεύον τις απομονωτικές
    Ηλιας Τριανταφυλλου
    Απάντηση με παράθεση
     

  12. 04-03-11 00:09 #222
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TRIANTAFYLLOU Εμφάνιση μηνυμάτων
    όλα γίνονται εγω νομίζω αναφέρω απο 8-12 επαναλήψεις , αλλα αν κάποιος θέλει να ανεβάσει και δύναμη θα ρίξει λίγο τις επαναλήψεις με στόχο τα κιλά

    γι αυτο και είχα τονίσει μπορούμε κάνοντας το ίδιο πρόγραμμα να κάνουμε αλλαγές χωρίς να αλλάξει κατι ριζικα , παίζοντας με τις επαναλήψεις και τα εξασκητικα κιλά ώστε να δώσουμε διαφορετικα ερεθίσματα για ανάπτυξη .

    μόνο στην περίπτωση που θέλουμε να δουλέψουμε δύναμη δίνουμε βάση μόνο στις βασικές ασκήσεις και δευτερεύον τις απομονωτικές
    Πρέπει να βγαίνει συγκεκριμένος μίνιμουμ αριθμός επαναλήψεων ανα σετ;Δηλαδή στο προγραμμά σου βγαίνουν από 8-12 δηλαδή με 4 σετ περίπου από 32 έως 48 επαναλήψεις.Αν τις επαναλήψεις τις κάνω 12-10-8-6, με αυξανόμενα εννοείται κιλά,είμαι καλυμμένος;
    Απάντηση με παράθεση
     

  13. 05-03-11 20:12 #223
    Moderator
    Το avatar του χρήστη TRIANTAFYLLOU

    Εγγραφή
    29-11-2007
    Περ.
    ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
    Μηνύματα
    19.483
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tango Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρέπει να βγαίνει συγκεκριμένος μίνιμουμ αριθμός επαναλήψεων ανα σετ;Δηλαδή στο προγραμμά σου βγαίνουν από 8-12 δηλαδή με 4 σετ περίπου από 32 έως 48 επαναλήψεις.Αν τις επαναλήψεις τις κάνω 12-10-8-6, με αυξανόμενα εννοείται κιλά,είμαι καλυμμένος;
    και 11-9-7-6 να κάνεις πάλι καλυμένος είσαι σημασία έχει να μην παίζεις αλλα να φτάνεις στα όρια σου , απο κεί και πέρα όταν βάζουμε αυτο το εύρος επαναλήψεων απλα κινούμαστε σ αυτα τα πλαίσια , γι αυτο τονισα αν αντι για 8 κάνεις 9 η 7 δεν καίγεσαι
    Ηλιας Τριανταφυλλου
    Απάντηση με παράθεση
     

  14. 05-03-11 21:22 #224
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TRIANTAFYLLOU Εμφάνιση μηνυμάτων
    και 11-9-7-6 να κάνεις πάλι καλυμένος είσαι σημασία έχει να μην παίζεις αλλα να φτάνεις στα όρια σου , απο κεί και πέρα όταν βάζουμε αυτο το εύρος επαναλήψεων απλα κινούμαστε σ αυτα τα πλαίσια , γι αυτο τονισα αν αντι για 8 κάνεις 9 η 7 δεν καίγεσαι
    Ok Ηλία.Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.Το πρόγραμμα είναι πολύ καλό
    Απάντηση με παράθεση
     

  15. 07-03-11 03:42 #225
    Cool
    παιδια θα σας πω κατι τρελο αλλα θελω να μου απαντησε μπορω να κανω ολεσ τισ μυικεσ ομαδεσ την ιδια μερα και να τησ συνεχιζω μερα παρα μερα π.χ δευτερα ολες και μετα τετρατη κτλ εχω διαβασει εδω στο φορουμ οτι μυς θελουν 48 ωρες ξεκουραση για να τους ξαναγυμνασεις παλι οποτε ειναι εφικτο αυτο που λεω αν δεν γινεται θελω να μου πειτε και τους λογους που δεν γινεται
    Απάντηση με παράθεση
     

Σελίδα 15 από 49 ΠρώτηΠρώτη ... 5131415161725 ... ΤελευταίαΤελευταία