Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10
  1. 11-09-15 03:54 #1
    Προεπιλογή Προπόνηση όγκου
    Καλησπέρα είμαι ο Μάριος.Είμαι 22 ετών φοιτητής.Ύψος 1.81 και 62 κιλά(hardgainer).Με γυμναστήριο έχω ασχοληθεί ελάχιστα αλλά έκανα 14 χρόνια καράτε(shotokan και wado Ryu).Αποφάσισα να ξεκινήσω γυμναστήριο λοιπόν και θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια προγράμματα για το σωματοτυπο μου...Α έχω αγοράσει και μια phd pharma whey ht+Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 11-09-15 07:47 #2
    Wrong Bet
    Το avatar του χρήστη vaggan

    Εγγραφή
    19-03-2011
    Περ.
    απο πισω σου
    Μηνύματα
    12.202
    Προεπιλογή
    δεν υπαρχει hardgeiner και απορω που ξεθαψες αυτη την ορολογια-μυθο της δεκαετιας του 80 απλα εκανες καρατε εκαιγες θερμιδες και ετρωγες ελαχιστα βρες τις θερμιδες συντηρησης σου ποιες ειναι προσθεσε και αλλες 300 μαξιμουμ 500 γραψου σε ενα γυμναστηριο και θα προσθετεις βαρος σιγα σιγα οταν φτανεις σε τελμα σταδιακα αυξανε και παλι τις θερμιδες. προγραμμα γυμναστικης μην περιμενεις κανεναν να σου βγαλει εδω μεσα κατσε μελετησε και εφαρμοσε αυτο που ταιριαζει στις αναγκες σου
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 11-09-15 09:32 #3
    Το avatar του χρήστη Feth

    Εγγραφή
    04-05-2013
    Περ.
    Under A pale grey sky
    Μηνύματα
    2.164
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vaggan Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν υπαρχει hardgeiner και απορω που ξεθαψες αυτη την ορολογια-μυθο της δεκαετιας του 80 απλα εκανες καρατε εκαιγες θερμιδες και ετρωγες ελαχιστα βρες τις θερμιδες συντηρησης σου ποιες ειναι προσθεσε και αλλες 300 μαξιμουμ 500 γραψου σε ενα γυμναστηριο και θα προσθετεις βαρος σιγα σιγα οταν φτανεις σε τελμα σταδιακα αυξανε και παλι τις θερμιδες. προγραμμα γυμναστικης μην περιμενεις κανεναν να σου βγαλει εδω μεσα κατσε μελετησε και εφαρμοσε αυτο που ταιριαζει στις αναγκες σου
    Αυτό ακριβώς.