Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 6 από 6
  1. 11-01-14 13:48 #1
    Προεπιλογή πρωταθλητισμος στο KICK BOXING και βαρη κυκλικης μορφης
    καλησπερα σε ολους...κανω πρωταθλητισμο το τελευταιο καιρο και δυο φορες τν εβδομαδα μετα την προπονηση μου ακολουθω το παρακατω προγραμμα...βρισκομαι σε περιοδο γενικης προετομασιας και οχι αγωνιστικης, και στοχος μου ειναι η αυξηση της δυναμης....
    1)πιεσεις παγκου
    2)σκουωτ
    3)κωπηλατικη
    4)στρατιωτικες πιεσεις

    ο τροπος που εκτελω τις ασκησεις ειναι κυκλικης μορφης...κανω καθε ασκηση την μια μετα την αλλη χωρις διαλλειματα απο 15 επαναληψεις ο πρωτος κυκλος..κανω διαλλειμα 2-3 λεπτα..στην συνεχεια αυξανω τα κιλα και κανω 12 επαναληψεις καθε ασκηση..παλι διαλλειμα μετα...επειτα αυξανω τα κιλα και κανω 8...παλι διαλλειμα..επειτα αυξανω τα κιλα και κανω 6....λιγες διατασεις και τελος....θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας..ευχαριστω πολυ...!!!! να επισημανω οτι κανω καθε μερα προπονηση απλα τα βαρη τα κανω 2 φορες μεσα στν βδομαδα...
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 11-01-14 14:12 #2
    Προεπιλογή
    Για αύξηση δύναμης οι επαναλήψεις είναι πολλές.
    Θα πρότεινα 3-5χ5μ εκτός της κωπηλατικής που μπορείς να είσαι πιο high rep (6-10)
    I wouldn't tell somebody that they weren't a powerlifter because they only bench pressed, or they only bench pressed and deadlifted, but, what the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 11-01-14 14:57 #3
    Το avatar του χρήστη billy89

    Εγγραφή
    18-04-2011
    Περ.
    thessaloniki
    Μηνύματα
    1.804
    Προεπιλογή
    Ποιος ο λόγος να τα κάνεις κυκλικά? Έτσι μέχρι να φτάσεις στην τελευταία άσκηση κάθε κύκλου θα έχεις ψοφήσει. Δούλεψε την κάθε μια μόνη της και λιγότερες επαναλήψεις.
    SURVIVAL OF THE FITTEST
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 11-01-14 15:07 #4
    Προεπιλογή
    Και αυτό που είπε o Billy όχι κυκλικά
    Επίσης καλό είναι να προσθέσεις deadlift
    I wouldn't tell somebody that they weren't a powerlifter because they only bench pressed, or they only bench pressed and deadlifted, but, what the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 11-01-14 15:20 #5
    Προεπιλογή
    εγινε ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας...!!!!!! θα το δοκιμαω και ετσι και θα σας πω..!!!!
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 17-01-14 12:37 #6
    Προεπιλογή
    το δοκιμασα τελικα ετσι οπως ειπατε... 2 φορες μετα την κανονικη προποννηση....το κακο ειναι πως την επομενη μερα ειμαι ποολυ πιασμενος και δν μπορω να αποδωσω στην κανονικη μου προπονηση ετσι οπως θα επρεπε...!!! ενω οταν εκανα κυκλικη δεν ειχα τετοιο θεμα..!!
    Απάντηση με παράθεση