Θέμα: aggelikh's log!

Σελίδα 1 από 10 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 15 από 149
  1. 09-11-12 12:23 #1
    Προεπιλογή aggelikh's log!
    ΓΕΙΑ σας και απο εμενα !!!!!!! ειμαι καινουργια και στο ημερολογιο αλλα και στο φορουμ.! θα ηθελα και εγω με την σειρα μου να παρουσιασω το δικο μου προγραμμα προπονησης αλλα και διατροφης!ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ την τελευταια εβδομαδα κανω διατροφη με διατροφολογο πανω κατω τα ιδια! θελω να χασω μερικα κιλα τωρα ωστε στην αγωνιστικη μου περιοδο τον φευρουαριο να ειμαι οκ! κανω πρωταθλητισμο στο αλμα επικοντω (πολλα βαρη,πολυ τρεξημο κτλ.3-4 ωρες καθημερινη προπονηση)ακομα και την κυριακη κανω προπονηση!ειμαι 1.65 57-8 κιλα! θελω να κατεβω στο 11% λιπος που τωρα ειμαι 13% !



    καθε σχολιο ευπροσδεκτο!!!!!!!!
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 09-11-12 12:29 #2
    Το avatar του χρήστη billy89

    Εγγραφή
    18-04-2011
    Περ.
    thessaloniki
    Μηνύματα
    1.798
    Προεπιλογή
    Καλή αρχή, καλές προπονήσεις και καλές επιδόσεις!

    Μιας και κάνεις πρωταθλητισμό, γράψε διατροφή συμπληρώματα κλπ να πάρουμε μια ιδέα και βάλε καμιά φωτο στην κατάσταση που είσαι τώρα!
    SURVIVAL OF THE FITTEST
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 09-11-12 12:36 #3
    Wrong Bet
    Το avatar του χρήστη vaggan

    Εγγραφή
    19-03-2011
    Περ.
    ευβοια
    Μηνύματα
    8.274
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billy89 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή αρχή, καλές προπονήσεις και καλές επιδόσεις!

    Μιας και κάνεις πρωταθλητισμό, γράψε διατροφή συμπληρώματα κλπ να πάρουμε μια ιδέα και βάλε καμιά φωτο στην κατάσταση που είσαι τώρα!
    καλη αρχη αγγελικη
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 09-11-12 12:46 #4
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billy89 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή αρχή, καλές προπονήσεις και καλές επιδόσεις!

    Μιας και κάνεις πρωταθλητισμό, γράψε διατροφή συμπληρώματα κλπ να πάρουμε μια ιδέα και βάλε καμιά φωτο στην κατάσταση που είσαι τώρα!
    σε ευχαριστω πολυ ! λοιπον απο συμπληρωματα το μονο που περνω ειναι σπηρουλινα(γενικα δεν εχω ξανα παρει τιποτα) και μονο το καλοκαιρι μια πολυβιταμινη την τζερεατρικ(φαρμακειο)! απο διατροφη τον τελειταιο καιρο δεν τα πηγαινα καθολου καλα!γενικα χανω κ περνω πολυ ευκολα κιλα! αλλα με σωζει η προπονηση και δεν πηρα αρκετα! θα σας πω τι εχω σημερα να φαω! (χωρις αλατια και λαδι μονο οτι περιεχουν απο την προελευση τους)
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 09-11-12 12:47 #5
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vaggan Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλη αρχη αγγελικη
    ευχαριστω!
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 09-11-12 12:54 #6
    Προεπιλογή
    πρωινο:8.00πμ 3 ασπραδια με κουακερ(20γρ) 10 αμυγλαδα
    δεκατιανο:1ποτηρι(200γρ)φυσικο χυμο πορτοκαλι (40γρ) ψωμι ολικης 1 φυλλο μαρουλι και κοτατζ(1κγ)
    μεσημεριανο:μπρολοκο (100γρ) με στηθος κοτοπουλο(100γρ) πρασσινη σαλατα
    προπροπονησης 4καψουλες σπιρουλινα, 1ξινομηλο
    αμεσως μετα απο την προπονηση:1,5% γαλα (200γρ)
    βραδυνο: 4καψουλες σπιρουλινα!πρασσινη σαλατα με κοτατζ(50γρ)
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 09-11-12 13:46 #7
    Το avatar του χρήστη Stella

    Εγγραφή
    02-09-2009
    Περ.
    Mitilini
    Μηνύματα
    3.028
    Προεπιλογή
    Kαλη αρχη Αγγελικη στο λογκ σου!
    Καλα με μόνο 13% λιπους θα πρεπει αυτη τη στιγμη να είσαι απολυτα στεγνη όλο μυς και φλεβα!
    Μιας και μόνο το δομικο λιπος στη γυναικα (δηλ το απαραιτητο για να διατηρηθουμε στη ζωή) είναι 10-12%.
    Θα ηταν ωραια να βλέπαμε μια φωτο στην κατασταση που είσαι τώρα!

    Τη διατροφη σου να σου πω την αληθεια τη βρισκω εντελως ελλειπη, ειδικα για τοσες ωρες προπόνηση που κανεις, αλλα αφου στη βγαζει ειδικός καποιους λόγους θα εχει προφανως που σου εχει τοσο λιγο φαγητο.
    Αναμενουμε τη συνεχεια με ενδιαφερον!
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 09-11-12 14:54 #8
    Προεπιλογή
    οντως θα πρεπει να εισαι σε σουπερ κατασταση θα ηταν ωραιο να σε δουμε
    καλη συνεχεια στους στοχους σου
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 09-11-12 16:16 #9
    Προεπιλογή
    ναι αυτην την περιοδο ειναι πολυ ελλειπεις οντως αλλα για να παω 11% ετσι πρεπει.! κοιτα δεν ειμαι φετα-φλεβα! φυσικα και ναι ειμαι γυμνασμενη στα πλεσια του λογικου! αλλα εχω πολλα περιθωρεια να στεγνωσω κιαλλο! εχω και υψηλους στοχους(τρομαρα μου) .! γυμναζομαι απο τα 5 μου! αλλα δεν ειμαι ετσι οπως θα ηθελα! φωτογραφια θα ανεβασω καποια στιγμη σιγουρα! ναι δεν ξερω σκεφτομαι σοβαρα να παρω και μια πρωτεινη τωρα αλλα θελει πολυ ψαξημο μαζι με τον προπονητη μου φυσικα! ειδικα για την προπονηση που βγαζω τωρα ειναι πολυ δυσκολα με τοσο λιγο φαγητο γιατι ανεκαθεν το τημουσα πολυ το φαγητο! ειμαι σε περιοδο προετοιμασιας τωρα και τα βαρη που κανω ειναι αρκετα!!και κατι ακομα για το λιπος! στον στιβο και ειδικα στο επικοντω το 13% ειναι πολυ ψηλο!


    σας ευχαριστω πολυ κοριτσια!
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 09-11-12 21:08 #10
    Προεπιλογή
    προπονησηηηη!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαλαρα σημερα ΛΟΓΟ δικεφαλου!
    1) 2ωρες αλματα(δεν ξερω αν μπορειται να καταλαβεται)
    3)ασκησεις κροσφιτ 20λεπτο συνεχομενο μπαρπιζ και πους πρες50κιλα εναλλαξ!
    4)ελξεις 3χ12 στο μονοζυγο !
    5) αρσεις θανατου 90κιλα 3ΧΜΑΧ
    6)40λεπτο τρεξημο ρυθμο αντοχης!
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 09-11-12 21:12 #11
    Το avatar του χρήστη FITNESS GIRL

    Εγγραφή
    04-10-2012
    Περ.
    αθήνα
    Μηνύματα
    2.290
    Προεπιλογή
    καλως ορισες αγελικη και απο μενα,καλη επιτυχια στους στοχους σου και στις επιδοσεις σου
    ευακι
    Απάντηση με παράθεση
     

  12. 09-11-12 21:24 #12
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο FITNESS GIRL Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλως ορισες αγελικη και απο μενα,καλη επιτυχια στους στοχους σου και στις επιδοσεις σου
    σε ευχαριστω πολυ!
    Απάντηση με παράθεση
     

  13. 09-11-12 22:26 #13
    Προεπιλογή
    Καλή αρχή και καλή επιτυχία στον στόχο σου. Να σε ρωτήσω αφού θα αγωνιστείς σε άλμα επι κοντώ και όχι σε κάποιο είδος fitness κλπ. Γιατί πρέπει το ποσοστό λίπους να είναι πάλι μικρό? Το απαιτεί το άθλημα? Μια χαρά δεν είναι και το 13% ?
    Απάντηση με παράθεση
     

  14. 09-11-12 22:45 #14
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο SHRED Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή αρχή και καλή επιτυχία στον στόχο σου. Να σε ρωτήσω αφού θα αγωνιστείς σε άλμα επι κοντώ και όχι σε κάποιο είδος fitness κλπ. Γιατί πρέπει το ποσοστό λίπους να είναι πάλι μικρό? Το απαιτεί το άθλημα? Μια χαρά δεν είναι και το 13% ?
    ναι το απειται! για την ακριβεια απετει να εισαι αδυνατος-η!!!!!!!!!!!σε ευχαριστω!
    Απάντηση με παράθεση
     

  15. 09-11-12 22:58 #15
    The Banned
    Το avatar του χρήστη lila_1

    Εγγραφή
    14-11-2009
    Περ.
    Εὐλόγησον
    Μηνύματα
    4.206
    Προεπιλογή
    Αν ήσουν 13% θα σουν φέτα-φλέβα ήδη βασικά....νταξ μη λέμε ότι να ναι
    <a href=http://postimage.org/image/5nr6t97jb/ target=_blank>http://postimage.org/image/5nr6t97jb/</a>

    Απάντηση με παράθεση
     

Σελίδα 1 από 10 123 ... ΤελευταίαΤελευταία