Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8
  1. 04-07-12 20:42 #1
    Προεπιλογή Γρανιτες. Πως θα φτιαξω;
    Υπαρχει καποιος ευκολος τροπος; Θελω να εχει κυριως μεγαλες ποσοτητες πρωτεϊνης, οποτε σκεφτομαι να χρησιμοποιω whey, ισως και λιγη μαλτο ή βρωμη για υδατανθρακα. Πως θα φτιαξω ομως; Η whey εαν βρασει δε χαλαει; Επισης ειναι εφικτο να φτιαξεις γρανιτα με whey; Απο τη στιγμη που εαν ανακατευτει με υγρο, μετα απο λιγη ωρα αρχιζει να μυριζει ασχημα, οποτε ισως χαλαει.
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 04-07-12 21:38 #2
    Moderator
    Το avatar του χρήστη sTeLaKoS

    Εγγραφή
    21-09-2009
    Περ.
    Restricted Area
    Μηνύματα
    7.788
    Προεπιλογή
    Με μια αναζήτηση θα βρεις κάμποσες συνταγές για μπάρες: http://forum.bodybuilding.gr/search.php
    ο
    πότε το τόπικ αυτό ας επικεντρωθεί στις γρανίτες, εφόσον κάποιος έχει διαθέσιμη συνταγή.
    ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 04-07-12 22:05 #3
    Το avatar του χρήστη ggeorge

    Εγγραφή
    19-04-2011
    Περ.
    Αθηνα
    Μηνύματα
    510
    Προεπιλογή
    γρανίτα δεν είναι αλλα αν σε ενδιαφερει είχα βαλει σε ζελε χωρις θερμίδες πρωτείνη whey και δεν ήταν ασχημο. ειχα φτιαξει το ζελε και πριν το βαλω ψυγειο εβαλα την πρωτείνη....

    Ασχετο ισως αλλα και αυτο δροσιστικό...
    Ζελε φραουλα με πρωτείνη whey shake syntax φραουλα...
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 04-07-12 23:11 #4
    Προεπιλογή
    Γρανίτα επίσης δεν είναι αλλά μοιάζει πολύ με παγωτό. Νομίζω κάποιος την είχε ξαναναφέρει εδώ. Ένα γιαουρτάκι τοτάλ 0% και πρωτεϊνη διαλυμένη σε 100 ml νερό συν 6-7 φράουλες. Τα χτυπάς στο μπλέντερ και κάτάψυξη.

    Για γρανίτες. Εάν βρεις τα παστεριωμένα ασπράδια που έχουν αναφέρει ο Τόλης και τα άλλα παιδιά κάπου στο σάϊτ λύνεις ουσιαστικά το πρόβλημά σου. Τα χτυπάς στο μίξερ με οποιδήποτε φρούτο, λίγη βανίλια και κάποιο γλυκαντικό, κακάο κτλ εάν θες και κατάψυξη. Επίσης αυτά από τη στιγμή που είναι παστεριωμένα γίνονται και μαρέγκα την οποία την οποία μπορείς να αρωματίσεις με οτιδήποτε και να την κάνεις μους με κακάο, να την ανακατέψεις με οτιδήποτε και είναι επίσης πολύ δροσερή και έχει και τις πρωτεϊνες του ασπραδιού.

    Ευτυχώς που στη γειτονιά μου δεν τα έχουν φέρει ακόμα. Και ελπίζω να μην τα φέρουν ποτέ γιατί θα λύσω ουσιαστικά το πρόβλημά διατροφής και γλυκού. Θα γίνει όλη η διατροφή γλυκό συν του ότι με βλέπω όλη τη μέρα στην κουζίνα να πειραματίζομαι με τέτοια πράγματα.

    Άλλη εναλλακτική για γρανίτα είναι πλυμένες και στεγνωμένες φράουλες (δύσκολα όμως να βρεις τώρα) ή κομένα κομματάκια μπανάνας ή βερύκοκου μέσα σε πλαστική σακούλα την οποία τοποθετείς στην κατάψυξη. Αφού παγώσουν καλά τα βγάζεις από την κατάψυξη για δέκα λεπτά να μαλακώσουν λίγο, τα τοποθετείς στο μπλέντερ με ελάχιστο νερό και τα χτυπάς. Τώρα για γλυκαντικά δεν ξέρω. Αν θες βάζεις.
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 05-07-12 00:39 #5
    Προεπιλογή
    Εαν ανακατεψω whey με νερο ή γαλα και απλα την βαλω στην θηκη γρανιτας και στην καταψυξη για μιση ωρα; Ή ισως μαζι με λιγο χυμο.
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 05-07-12 14:53 #6
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο deluxe Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εαν ανακατεψω whey με νερο ή γαλα και απλα την βαλω στην θηκη γρανιτας και στην καταψυξη για μιση ωρα; Ή ισως μαζι με λιγο χυμο.
    Προσπάθησε και έτσι, μπορείς επίσης να βάλεις λίγο χυμό ή whey με νερό ή γάλα κτλ. σε πλαστικές σακούλες για παγάκια και αφού παγώσουν να τα θρυματίσεις στο μπλέντερ. Το συγκεκριμένο γίνεται πολύ ωραίο και δροσιστικό με χυμό από λεμόνια. Τέλειο.
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 05-07-12 18:31 #7
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο margarita02 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γρανίτα επίσης δεν είναι αλλά μοιάζει πολύ με παγωτό. Νομίζω κάποιος την είχε ξαναναφέρει εδώ. Ένα γιαουρτάκι τοτάλ 0% και πρωτεϊνη διαλυμένη σε 100 ml νερό συν 6-7 φράουλες. Τα χτυπάς στο μπλέντερ και κάτάψυξη.

    Για γρανίτες. Εάν βρεις τα παστεριωμένα ασπράδια που έχουν αναφέρει ο Τόλης και τα άλλα παιδιά κάπου στο σάϊτ λύνεις ουσιαστικά το πρόβλημά σου. Τα χτυπάς στο μίξερ με οποιδήποτε φρούτο, λίγη βανίλια και κάποιο γλυκαντικό, κακάο κτλ εάν θες και κατάψυξη. Επίσης αυτά από τη στιγμή που είναι παστεριωμένα γίνονται και μαρέγκα την οποία την οποία μπορείς να αρωματίσεις με οτιδήποτε και να την κάνεις μους με κακάο, να την ανακατέψεις με οτιδήποτε και είναι επίσης πολύ δροσερή και έχει και τις πρωτεϊνες του ασπραδιού.

    Ευτυχώς που στη γειτονιά μου δεν τα έχουν φέρει ακόμα. Και ελπίζω να μην τα φέρουν ποτέ γιατί θα λύσω ουσιαστικά το πρόβλημά διατροφής και γλυκού. Θα γίνει όλη η διατροφή γλυκό συν του ότι με βλέπω όλη τη μέρα στην κουζίνα να πειραματίζομαι με τέτοια πράγματα.

    Άλλη εναλλακτική για γρανίτα είναι πλυμένες και στεγνωμένες φράουλες (δύσκολα όμως να βρεις τώρα) ή κομένα κομματάκια μπανάνας ή βερύκοκου μέσα σε πλαστική σακούλα την οποία τοποθετείς στην κατάψυξη. Αφού παγώσουν καλά τα βγάζεις από την κατάψυξη για δέκα λεπτά να μαλακώσουν λίγο, τα τοποθετείς στο μπλέντερ με ελάχιστο νερό και τα χτυπάς. Τώρα για γλυκαντικά δεν ξέρω. Αν θες βάζεις.
    τα παστεριωμένα ασπράδια μπορεις να τα φας και ετσι ωμα ?χωρις φοβο για σαλμονελα?
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 05-07-12 23:30 #8
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο reborn Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα παστεριωμένα ασπράδια μπορεις να τα φας και ετσι ωμα ?χωρις φοβο για σαλμονελα?
    Αυτό θα είναι ένα πράγμα πάντα επίφοβο. Λογικά ναι αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να αντέξεις στην ιδέα να το φας. Εάν αντέχεις εντάξει. Προσωπικά θα πρέπει να πεινάω πάρα πολύ για να φτάσω εκεί.

    Στις γρανίτες έξω έτσι βάζουν ασπράδια όπως και στα παγωτά χύμα καθώς και κρόκους.

    Τα ασπράδια υπάρχει τρόπος να παστεριωθούν σε μπεν μαρί. Ο Παρλιάρος έτσι τα παστεριώνει. Εμένα πάντως δεν με πείθει.Τα φοβάμαι επειδή ακόμα και έτσι εξακολουθούν να μυρίζουν αυγουλίλας.
    Απάντηση με παράθεση