Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 15 από 34
  1. 02-02-12 16:55 #1
    Cool ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΟΓΚΟΥ
    ΧΑΙΡΕΤΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΜΥΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.


    ΠΡΩΙΝΟ:1 ΜΠΟΛ 7 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΒΡΩΜΗ,1 ΜΕΛΙ ΜΕ 1 ΠΟΤΗΡΙ ΓΑΛΑ 2%,1 ΜΠΑΝΑΝΑ,3 ΑΥΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΡΟΚΟ ΚΑΙ 2 ΦΕΤΕΣ ΟΛΙΚΗΣ.
    ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 200 ΓΡΑΜΑΡΙΑ ΑΝΑΛΟΓΟΣ Η ΜΟΣΧΑΡΙ Η ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΤΗΟΣ Η ΠΣΑΡΙ.200 ΓΡΑΜΑΡΙΑ Η ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΟΛΙΚΗΣ Η ΡΥΖΙ ΚΑΙ ΣΑΛΑΤΑ.
    ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:ΠΡΙΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 1 ΤΟΝΟ ΚΟΝΣΕΡΒΑ,1 ΠΙΑΤΟ ΜΕ ΚΟΜΕΝΟ ΜΗΛΟ ΜΠΑΝΑΝΑ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΟΣΤ.
    ΒΡΑΔΥΝΟ:ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ.
    ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ:1 ΠΟΤΗΡΙ ΓΑΛΑ 2% ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙ 2% ΤΟΤΑΛ ΜΕ ΑΜΥΓΔΑΛΑ.
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 02-02-12 17:20 #2
    Weight Freak
    Το avatar του χρήστη billys15

    Εγγραφή
    29-07-2006
    Περ.
    Ptolemaida
    Μηνύματα
    3.746
    Προεπιλογή
    Πες μας λιγες λεπτομερειες,υψος,βαρος,κιλα στις βασικες,χρονια κλπ κλπ.Σαν ενα βασικο πλανο παντως ειναι μια χαρα.
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 02-02-12 17:27 #3
    Προεπιλογή
    ΕΙΜΑΙ 23 ΖΥΓΙΖΩ 81 ΚΙΛΑ ΚΑΝΩ 5 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ.
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 02-02-12 17:28 #4
    Προεπιλογή
    1.76 ΜΕ 1.77 ΚΑΠΟΥ ΚΕΙ ΥΨΟΣ
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 02-02-12 17:44 #5
    Προεπιλογή
    o Βασικός Μεταβολισμός σου ειναι : 1904
    και οι Ημερήσιες Ενεργ. Ανάγκες ειναι : 3332

    οποτε τα γευματα σου ειναι λιγα.....

    υπολογισε τα μακρο σου που σου αναλογουν και δες αν σε καλυπτουν , ξαναποσταρε την και σε βοηθαμε...
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 02-02-12 18:01 #6
    Προεπιλογή
    Δες: http://www.bodybuilding.gr/forum/sho...B4%CF%89%CE%BD

    http://www.bodybuilding.gr/forum/sho...2-Nabba-Hellas

    http://www.bodybuilding.gr/index.php...10-00&Itemid=4

    και αυτο για να κανεις track την διατροφη σου! http://www.livestrong.com/myplate

    κανε αλλαγες... και ποσταρε να δουμε!
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 02-02-12 18:03 #7
    Προεπιλογή
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΕΙΑ.ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΠΕΤΑΕΙ Η ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΕΠΑΝΩ ΦΑΙΝΟΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΗΡΑ 5 ΚΙΛΑ.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΝ ΦΤΙΑΞΩ ΚΟΙΛΙΑ.?

    *γραφε με μικρους ελληνικους χαρακτηρες.ειναι σαν να φωναζεις με τα κεφαλαια στο νετ.mods team*
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 02-02-12 18:26 #8
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο παναγιωτηςΠΕ Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΕΙΑ.ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΠΕΤΑΕΙ Η ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΕΠΑΝΩ ΦΑΙΝΟΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΗΡΑ 5 ΚΙΛΑ.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΝ ΦΤΙΑΞΩ ΚΟΙΛΙΑ.?

    *γραφε με μικρους ελληνικους χαρακτηρες.ειναι σαν να φωναζεις με τα κεφαλαια στο νετ.mods team*
    γραφε με μικρα.........

    ναι να κανεις σωστη διατροφη
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 02-02-12 18:40 #9
    Προεπιλογή
    sorry απο συνηθεια το κανα δεν ηθελα να περασω κατι τετοιο.
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 02-02-12 19:02 #10
    Προεπιλογή
    Δεν γινετε να παρεις μονο μυϊκά κιλά!!!
    Θα παρεις και λιπος....
    Ειτε κανεις γραμωση η ογκο...αυτα που θα παρεις η θα χασεις θα ειναι κατι μικτο(μυς και λιπος)
    Απο τι ειπες πηρες πολυ γρηγορα 5 κιλα!!!
    μπραβο σου!!!
    Σε πολους αυτο ειναι δυσκολο γτ δεν κανουν κανουν καλο ισοζυγιο στις θερμιδες και στο αζωτο!
    Επισης αμα εχεις κοψει τελειος την αεροβια...εύκολα γίνεται κατανοητό το γιατί εκτός από τα "κιλά" σου αυξάνεται και η "κοιλιά" σου!
    Μην ανχονεσαι παντος,,,,θα ερθει και η περιοδος γραμμωσης!!!!
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 03-02-12 13:26 #11
    Απάντηση με παράθεση
     

  12. 05-06-12 18:42 #12
    Cool ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΡΑΜΩΣΗΣ
    ΠΡΩΙΝΟ:1 ΜΠΟΛ 7 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΒΡΩΜΗ,1 ΜΕΛΙ ΜΕ 1 ΠΟΤΗΡΙ ΓΑΛΑ 2%,1 ΜΠΑΝΑΝΑ,3 ΑΥΓΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΡΟΚΟ
    ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 200 ΓΡΑΜΑΡΙΑ ΑΝΑΛΟΓΟΣ Η ΜΟΣΧΑΡΙ Η ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΘΟΣ Η ΨΑΡΙ.150 ΓΡΑΜΑΡΙΑ Η ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΟΛΙΚΗΣ Η ΡΥΖΙ ΚΑΙ ΣΑΛΑΤΑ.
    ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:ΠΡΙΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 1 ΤΟΝΟ ΚΟΝΣΕΡΒΑ,1 ΠΙΑΤΟ ΜΕ ΚΟΜΕΝΟ ΜΗΛΟ ΜΠΑΝΑΝΑ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΟΣΤ ΜΕ 2 ΦΕΤΕΣ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ.
    ΒΡΑΔΥΝΟ:ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ 100 ΓΡΑΜΑΡΙΑ ΡΥΖΙ.
    ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ:ΓΙΑΟΥΡΤΙ 2% ΤΟΤΑΛ ΜΕ ΑΜΥΓΔΑΛΑ.

    ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΑΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΡΑΜΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΝΩΡΙΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ..ΚΑΝΩ 5 ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΙΜΑΙ 23 ΑΕΡΟΒΙΚΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΝΩ 3ΩΡΟ ΤΑΕ ΚWO DO ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη παναγιωτηςΠΕ : 05-06-12 στις 18:46
    Απάντηση με παράθεση
     

  13. 05-06-12 23:53 #13
    Προεπιλογή
    Πρεπει να υπολογισεις βαση των κιλων σου, του υψους, της ηλικιας και της δραστηριοτητας σου ποσες θερμιδες χρειαζεσαι. Απο εκει και περα κοβεις 200-300 για να χασεις.

    Αν και δεν λες στοιχεια για εσενα, βλεπω αρκετο υδατανθρακα για να γραμμωσεις. Επισης, το πριν την προπονηση γευμα ποση ωρα ειναι? Ειναι πολυ μεγαλο και πιθανως να μην εχεις χονεψει. Υπολογισε ποσες θερμιδες χρειαζεσαι και ποσες παιρνεις απο τη διατροφη σου. Σαν δομη πανω κατω καλη ειναι.
    I love sweets
    Απάντηση με παράθεση
     

  14. 06-06-12 02:36 #14
    Προεπιλογή
    83 κιλα ειμαι,1.77 υψος.περιπου 1μιαμιση ωρα με 2 πριν τρωω πριν την προπονηση.η αληθεια ειναι θες 2 ωρες να χωνεψεις ποτε ποτε δεν προλαβαινω.
    Απάντηση με παράθεση
     

  15. 06-06-12 13:52 #15
    Προεπιλογή
    Κατσε υπολογισε αυτα που σου ειπα (ποσες θερμιδες χρειαζεσαι δηλαδη, και ποσες ειναι τα γευματα σου).
    Και γραψε τις ωρες των γευματων σου και τι ωρα πηγαινεις γυμναστηριο
    I love sweets
    Απάντηση με παράθεση
     

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία