Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 15 από 19
  1. 27-04-12 12:26 #1
    Προεπιλογή Διατροφη για γραμμωση 2012!
    Ας γραψω και εγω τη διατροφη μου, μιας και αρχιζω σιγα σιγα γραμμωση. να ακουσω και καμια γνωμη, γιατι γενικα τεινω να μην συμβουλευομαι και πολλους και ισως κανω καμια μαλακια


    8.00: 100γρ κουακερ + 2 σκουπ + 10 αμυγδαλα

    10.30: 8 ασπαδια + 4 κροκους + μια μπανανα ή μια αραβικη ολικης με στηθος κοτοπουλο,μαρουλι,cottage

    13.30: 200 γρ Κοτοπουλο/μοσχαρι/ψαρι + 100γρ ρυζι/πατατα

    17.30: το ιδιο με πανω

    ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ(intra αμινοξεα)

    μεταπροπονητικα: 2 σκουπ + 60γρ μαλτοδεξτρινη

    post workout: 200 γρ κοτοπουλο/μοσχαρι/ψαρι + λαχανικα

    και πριν κοιμηθω ενα κεσεδακι cottage.


    Ειμαι 1.75, 77 κιλα και αρκετα κομμενος. Λιπομετρηση εχω να κανω πολυ καιρο οποτε δεν ξερω σε τι επιπεδα ειμαι αλλα δνε με απασχολει κιολας το ποσοστο.
    Προπονηση κανω 6 φορες τη βδομαδα, Κυριακη μπορει να κανω καποιο cheat meal.

    Πως σας φαινεται?

    Παρτε και μια πικ

    Όνομα: 2012-03-26 01.05.59.jpg Εμφανίσεις: 957 Μέγεθος: 87,2 KB
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jackieboy : 27-04-12 στις 12:31
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 27-04-12 12:34 #2
    Προεπιλογή
    Με μια ματια υπερβολικη πρωτεΐνη για τα κιλα σου..

    600γρ κοτα, 4σκουπ, 8ασπραδια, 4 κροκοι, 1 cottage εισαι στο 4+xσβ.. Δεν νομιζω οτι χρειαζεται τοση..

    Γενικα καλο θα ηταν να προσθεσεις και λιπαρα, εχεις ελαχιστα. Ξεκινα με το να βρεις θερμιδες συντηρησης και να υπολογισεις ποσες θερμιδες ειναι αυτα που τρως, γιατι με ποσοτητες ετσι δεν βγαινει ακρη

    Στην φωτο παρα πολυ καλος. Εγω θα σου ελεγα να μην πεσεις πολυ υποθερμιδικα. Οπως ειπες εισαι ηδη κομμενος.
    I love sweets
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 27-04-12 12:49 #3
    Προεπιλογή
    Για τα λιπαρα το εχω σκεφτει και γω οτι ειναι ελαχιστα αλλα πραγματικα δεν ξερω τι αλλο να βαλω

    Πολλες φορες τρωω σολωμο στο preworkout meal, αλλα οχι παντα. Να βαλω περισσοτερα αμυγδαλα και περισσοτερο λαδι? Υποθερμιδικα δεν θα πεσω, ουσιαστικα απλα εκοψα τον υδατανθρακα το βραδυ, εβγαλα τα γαλακτοκομικα που ετρωγα ή επινα συν καποια τροφιμα αλλα οπως μελι, φυστικοβουτυρο, μακαρονια, ψωμι.
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 27-04-12 12:52 #4
    Moderator
    Το avatar του χρήστη beefmeup

    Εγγραφή
    15-03-2010
    Περ.
    Potter's Field
    Μηνύματα
    21.378
    Προεπιλογή
    ρε μαν,εισαι αρκετα κομμενος,τι να την κανεις την περεταιρω διατροφη?
    γνωμη μου ειναι να πεσεις ισοθερμιδικα,κ να βαλεις λιγο αεροβια παραπανω..ουτε διατροφες γραμμωσης,ουτε τπτ..ετσι κ αλλιως δεν την χρειαζεσαι οπως εισαι..
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 27-04-12 12:53 #5
    Προεπιλογή
    Ελαιολαδο, ξηροκαρπικα, ταχινι, σησαμελαιο, κροκοι (αν και εχεις ηδη), σολωμος οπως ειπες..

    Ω3 χρησιμοποιεις? Σαν συμπληρωμα θα σου φανει αρκετα χρησιμο και θα σου συμπληρωσει και λιπαρα


    beef η πρωτεΐνη μονο εμενα μου φαινεται στα υψη?
    I love sweets
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 27-04-12 13:06 #6
    Προεπιλογή
    Οχι δεν χρησιμοποιω Ω3. Παιρνω βεβαια πολυβιταμινη πρωι και βραδυ την οποια ξεχασα να γραψω(ασχετο με το θεμα μας απλα το προσθετω)

    Αεροβιο δεν εκανα καθολου το χειμωνα, τωρα αρχιζω να κανω 3-4 φορες τη βδομαδα απο 25-30 λεπτα. Γενικα δεν λιπωνω ευκολα απλα φετος ηθελα το κατι παραπανω, να βγω πραγματικα κομματια δηλαδη (χωρις φαρμακο, που ετσι κι αλλιως δεν σκοπευω να παρω). Πω βαριεμαι να υπολογιζω θερμιδες ρε γμτ, αμαν με τα ισοθερμιδικα σου
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 27-04-12 14:40 #7
    Moderator
    Το avatar του χρήστη beefmeup

    Εγγραφή
    15-03-2010
    Περ.
    Potter's Field
    Μηνύματα
    21.378
    Προεπιλογή
    ε,μην υπολογιζεις..ουτε κ γω το κανω
    απλα ξεκινα αεροβια,κ αφου εισαι οπως εισαι στην φωτο θα κοψεις περισοτερο χωρις διατροφες κλπ..

    τι συνολο πρωτεινης ειπαμε περνεις?
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 27-04-12 14:41 #8
    Προεπιλογή
    αδερφε τι να κοψεις?
    τουμπανο λεμε
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 27-04-12 16:04 #9
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο beefmeup Εμφάνιση μηνυμάτων
    ε,μην υπολογιζεις..ουτε κ γω το κανω
    απλα ξεκινα αεροβια,κ αφου εισαι οπως εισαι στην φωτο θα κοψεις περισοτερο χωρις διατροφες κλπ..

    τι συνολο πρωτεινης ειπαμε περνεις?
    300-350γρ πρωτεινη καθημερινα περιπου.

    Δηλαδη αν θεωρησουμε οτι απο τα 200γρ κοτα ή μοσχαρι παιρνω γυρω στα 60 γρ και απο τα 8 αυγα(4 κροκοι 8 ασπραδια) παιρνω επισης καμια 60αρα καπου τοσο μου βγαινει. Τον υαδατανθρακα εχω χαμηλα τωρα, δηλαδη 200-240 γρ. Λιπη δεν μετραω.
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 02-05-12 02:13 #10

    Εγγραφή
    01-09-2011
    Περ.
    χαλκιδα
    Μηνύματα
    96
    Προεπιλογή
    σωστο το τιμινγκ ,,απλα εχεις διατροφη με πολλυ προτεεινη και ο οργανισμοσ αποροφα σταθερη ποσοτητα καθημερινα
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 02-05-12 02:22 #11
    Το avatar του χρήστη -Nikolakis-

    Εγγραφή
    21-11-2009
    Περ.
    Aθηνα
    Μηνύματα
    309
    Προεπιλογή
    Αδερφε too much protein να ουμε!Βασικα ποσα κιλα εισαι και τι υψος εχεις?
    Επισης θα συμφωνησω με το φιλο beefmeup...Δεν χρειαζεσαι διαιτα..Παραπανω carbs και αεροβια χρειαζεσαι...Αμα ειναι να κανεις εσυ διαιτα τοτε καλυτερα να ξεκινησω απεργια πεινας εγω!!
    "there is no reason to be alive if you can't do deadlift"
    Jón Páll Sigmarsson
    Απάντηση με παράθεση
     

  12. 02-05-12 14:40 #12
    Προεπιλογή
    Τι να σας πω, εγω παντα ετρωγα μεγαλες ποσοτητες πρωτεινης και δεν εβαζα λιπος παντως. Ειμαι 1.75 και 77 κιλα, ο στοχος ειναι τα 85 αλλα παμε για του χρονου και βαλε

    Παραπανω carbs γιατι?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jackieboy : 02-05-12 στις 14:44
    Απάντηση με παράθεση
     

  13. 02-05-12 15:55 #13
    Προεπιλογή
    Δεν ειναι για το λιπος. Δεν σου χρειαζεται σε τοσο μεγαλες ποσοτητες.. εισαι πανω απο 4γρ/σωματικου βαρους, ειναι υπερβολικο
    I love sweets
    Απάντηση με παράθεση
     

  14. 03-05-12 07:53 #14
    Το avatar του χρήστη -Nikolakis-

    Εγγραφή
    21-11-2009
    Περ.
    Aθηνα
    Μηνύματα
    309
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jackieboy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι να σας πω, εγω παντα ετρωγα μεγαλες ποσοτητες πρωτεινης και δεν εβαζα λιπος παντως. Ειμαι 1.75 και 77 κιλα, ο στοχος ειναι τα 85 αλλα παμε για του χρονου και βαλε

    Παραπανω carbs γιατι?
    Μαν σορρυ!Απο αφηρημαδα απομνημονευσα λαθος τις ποσοτητες σου!Μια χαρα εισαι..
    "there is no reason to be alive if you can't do deadlift"
    Jón Páll Sigmarsson
    Απάντηση με παράθεση
     

  15. 03-05-12 16:34 #15
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jackieboy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ας γραψω και εγω τη διατροφη μου, μιας και αρχιζω σιγα σιγα γραμμωση. να ακουσω και καμια γνωμη, γιατι γενικα τεινω να μην συμβουλευομαι και πολλους και ισως κανω καμια μαλακια


    8.00: 100γρ κουακερ + 2 σκουπ + 10 αμυγδαλα

    10.30: 8 ασπαδια + 4 κροκους + μια μπανανα ή μια αραβικη ολικης με στηθος κοτοπουλο,μαρουλι,cottage

    13.30: 200 γρ Κοτοπουλο/μοσχαρι/ψαρι + 100γρ ρυζι/πατατα

    17.30: το ιδιο με πανω

    ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ(intra αμινοξεα)

    μεταπροπονητικα: 2 σκουπ + 60γρ μαλτοδεξτρινη

    post workout: 200 γρ κοτοπουλο/μοσχαρι/ψαρι + λαχανικα

    και πριν κοιμηθω ενα κεσεδακι cottage.


    Ειμαι 1.75, 77 κιλα και αρκετα κομμενος. Λιπομετρηση εχω να κανω πολυ καιρο οποτε δεν ξερω σε τι επιπεδα ειμαι αλλα δνε με απασχολει κιολας το ποσοστο.
    Προπονηση κανω 6 φορες τη βδομαδα, Κυριακη μπορει να κανω καποιο cheat meal.

    Πως σας φαινεται?

    Παρτε και μια πικ

    Όνομα: 2012-03-26 01.05.59.jpg Εμφανίσεις: 957 Μέγεθος: 87,2 KB
    φιλε εχεις παρα πολυ πρωτεινη

    μονο τα 100γρ κοτα εχουν 30 γρ πρωτεινη
    και εσυ πρεπει να παιρνεις 77 χ 2,5 μαξιμουν = 192 αντε καντα 200 γρ τα παραπανω τα αφηνεις στην τουαλετα.....αχρηστα ειναι

    το βραδυ το καλυτερο να βαλεις γιαουρτακι με 10 κασιους/αμυγδαλα/καρυδια

    σωμα παντω μια χαρα εισαι μην το χαλασεις....
    Απάντηση με παράθεση
     

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία