Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8
  1. 23-04-12 04:15 #1
    Προεπιλογή τοπικο παχος πως να τα χασω??..sos
    Καλημερα σας ειμαι καινουρια στο σαιτ σας ..και ειπα να απευθυνθω εδω για καμια βοηθεια παραπανω..
    λοιπον ειμαι 23 χρ. 54 κιλα με υψος 1,65 ..γυμναζομαι σχεδον 5 φορες την εβδομαδα
    εδω και 3 μηνες με σωστη διατροφη ενοειτε ..ημουν 61 κιλα.. μεχρι εδω ολα καλα..αλλα το
    προβλημα μου ειναι οτι χανω δυσκολα απο την κοιλια..ο στοχος μου ειναι τωρα να χασω απο την
    κοιλια το τοπικο παχος και τα παχακια..και να αποκτισω κοιλιακους.εχω αρκετη καλη γραμμωση στα χερια και τα ποδια...
    κανω μερα παρα μερα βαρακια και αντιστασεις κ.τλ κοιλιακους δεν αντεχω να κανω για πολυ ωρα..¨(
    αλλα το προσπαθω οσο μπορω...και το ερωτημα μου: υπαρχει καμια ασκηση μονο για αυτο το μερος???
    να σημιωσω οτι περνω θερμολυποδιαλυτες μαζι με την γυμναστικη μου...τη ασκησεις μου προτεινετε??
    θελω μεχρι το καλοκαιρι να κανω μια γραμμωση εστω κ μετα κοιλιακους..οτι μπορω κανω μετα..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 23-04-12 04:43 #2
    Moderator
    Το avatar του χρήστη TRIANTAFYLLOU

    Εγγραφή
    29-11-2007
    Περ.
    ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
    Μηνύματα
    19.010
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexandraaaaaa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημερα σας ειμαι καινουρια στο σαιτ σας ..και ειπα να απευθυνθω εδω για καμια βοηθεια παραπανω..
    λοιπον ειμαι 23 χρ. 54 κιλα με υψος 1,65 ..γυμναζομαι σχεδον 5 φορες την εβδομαδα
    εδω και 3 μηνες με σωστη διατροφη ενοειτε ..ημουν 61 κιλα.. μεχρι εδω ολα καλα..αλλα το
    προβλημα μου ειναι οτι χανω δυσκολα απο την κοιλια..ο στοχος μου ειναι τωρα να χασω απο την
    κοιλια το τοπικο παχος και τα παχακια..και να αποκτισω κοιλιακους.εχω αρκετη καλη γραμμωση στα χερια και τα ποδια...
    κανω μερα παρα μερα βαρακια και αντιστασεις κ.τλ κοιλιακους δεν αντεχω να κανω για πολυ ωρα..¨(
    αλλα το προσπαθω οσο μπορω...και το ερωτημα μου: υπαρχει καμια ασκηση μονο για αυτο το μερος???
    να σημιωσω οτι περνω θερμολυποδιαλυτες μαζι με την γυμναστικη μου...τη ασκησεις μου προτεινετε??
    θελω μεχρι το καλοκαιρι να κανω μια γραμμωση εστω κ μετα κοιλιακους..οτι μπορω κανω μετα..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
    κατ αρχήν καλωσήρθες στο φόρουμ , εδω θα βρείς πολλα χρήσιμα θέματα που σ ενδιαφέρουν
    και να ξέρεις πως γράμωση χωρίς μυς δεν υφίστατε , δηλαδή οι μύς γραμμώνουν όχι τα κόκκαλα , οπότε χρειάζεσαι ενα πρόγραμμα με βάρη να χτίσεις το σώμα σου σε συνδιασμό με σωστή διατροφή , που θα πάρεις ιδέες απλες και εύκολες απο το φόρουμ και όπως οι άλλες κοπέλες που γράφουν στο τόπικ της gym (Ελένης) .
    επίσης να ξέρεις πως όταν χάνεις κιλα λογικό είναι στις μεγαλύτερες αποθήκες του σώματος να φύγουν τελευταία , όπως στην κοιλιά που λές , αν εσύ συνεχίσεις με δίαιτες λιμοκτονίας και υπερβολές θα χάσεις και απο εκεί που δεν θές και όχι λίπος εφόσον δεν έχεις αλλα θα καταβολίσεις τούς μυς .

    χρειάζετε μεγαλύτερη διάρκεια και υπομονή να χάσεις σιγα και απο κεί που θές , αλλα χτίζοντας μυικό ιστο βοηθάς και τον μεταβολισμό και χάνεις πιο εύκολα
    οπότε σε γενικές γραμμες χρειάζεσαι ενα σωστο πρόγραμμα με βάρη σε συνδιασμό με αερόβια και όταν χάνεις χάνεις απο κεί που έχεις , δεν σημαίνει αν κάνεις κοιλιακούς πολλούς θα χάσεις απο την κοιλιά , απλα αν έχεις αδυναμία στούς κοιλιακούς τότε πιθανόν όλο το μυικό σύστημα να έχει αδυναμία , γι αυτο χρειάζετε ενα σωστό πρόγραμμα να σε ανεβάσει και σε δύναμη και σε ποιότητα
    κοιλιακούς δεν χρειάζετε να κάνεις με την ώρα αλλα με σέτ και επαναλήψεις συγκεκριμένα ώστε να ξεκουράζονται και να χτιζονται , γι αυτο ανέφερα το τόπικ όπου μπορείς να βρείς έτοιμες λύσεις , αλλα δεν αρκεί αυτό χρειάζετε αυτά που μαθαίνεις και θέλεις να κάνεις στην πράξη να τα δείχνει κάποιος υπέυθυνος γυμναστής , για σωστη εκτέλεση και αποφυγή τραυματισμών , εκτός αν γνωρίζεις και απλα παίρνεις τις ιδέες για συνδιασμούς .

    οπότε το να κάνεις κάθε μερα βαράκια και αντιστάσεις δεν λέει κάτι το θέμα είναι τι κάνεις , γι αυτο στο τόπικ που αναφέρετε κυρίως στις γυναίκες μπορείς να γράψεις τις απορίες σου πιο συγκεκρημένα
    Ηλιας Τριανταφυλλου
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 23-04-12 05:08 #3
    Προεπιλογή ..
    κατι που ξεχασα να αναφερω ειναι οτι δεν παω σε γυμναστηρια κ λυπα..τις ασκησεις της κανω μονη μου στο σπιτι και με υπομονη..
    1 με 2 ωρες σχεδον και τελευταια αφηνω τους κοιλιακους για κανενα τεταρτο..απο ασκησεις πιο πολυ δυσκολευομαι
    οταν κανω κοιλιακους..ποσες επαναληψεις πρεπει να κανω ωσπου να συνηθησουν οι μυς?χρειαζεται πολυ ωρα??
    εχω ακουσει οτι στις γυναικες δυσκολα φευγει το λυπος γυρο απο την κοιλια..κ οτι θελει πολυ δουλεια..
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 23-04-12 08:25 #4
    Προεπιλογή
    Καλως ήρθες

    Απο τα κιλά κ το ύψος σου δεν φαίνεσαι να έχεις κ τρελό πρόβλημα παραπάνω κιλών, αυτό που ίσως έχεις είναι άσχημη σύσταση στο σώμα σου.

    Διάβασα πως γυμνάζεσαι 1 με 2 ώρες.... Για μένα είναι χρυσός κανόνας πως αν μπορώ να συνεχίσω την προπόνηση μου για πάνω από 30' (δεν εννοώ το αερόβιο, αλλά την προπ που κάνω κ εγώ στο σπίτι όπως εσύ) τότε μάλλον κάτι δεν
    έχω κάνει σωστά.
    Κ αυτό που θέλω να πω είναι πως από τις προπονήσεις σου ίσως να λείπει η ένταση γι αυτό κ δεν αποδίδουν.
    Θα πρέπει να ανεβαίνουν οι σφυγμοί σου, να ιδρώνεις κλπ
    We don't need eyes to see, we need vision
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 23-04-12 12:50 #5
    Προεπιλογή
    ευχαριστω πολυ PEGY και στον Τριανταφυλλου επισεις..8α κανω κοιλιακους πολλων επαναληψεων αφου πρωτα κανω προ8ερμανση..
    το προβλημα μου δεν ειναι τα κιλα πλεον..ειμαι ευχαριστιμενη απο το αποτελεσμα..απλα δεν δουλευω πολυ καλα τους
    κοιλιακους κ μενει το λυπος ακομα εκει,μονο ποντουσ χανω..απο σημερα κιολας ξεκιναω.ευχαριστω κ παλι για τον χρονο σας..
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 23-04-12 16:52 #6
    Moderator
    Το avatar του χρήστη TRIANTAFYLLOU

    Εγγραφή
    29-11-2007
    Περ.
    ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
    Μηνύματα
    19.010
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexandraaaaaa Εμφάνιση μηνυμάτων
    ευχαριστω πολυ PEGY και στον Τριανταφυλλου επισεις..8α κανω κοιλιακους πολλων επαναληψεων αφου πρωτα κανω προ8ερμανση..
    το προβλημα μου δεν ειναι τα κιλα πλεον..ειμαι ευχαριστιμενη απο το αποτελεσμα..απλα δεν δουλευω πολυ καλα τους
    κοιλιακους κ μενει το λυπος ακομα εκει,μονο ποντουσ χανω..απο σημερα κιολας ξεκιναω.ευχαριστω κ παλι για τον χρονο σας..
    τώρα που βρίσκεσαι σε φάση ψαξίματος και αποκόμισης γνώσεων δεν πρέπει να στεναχωριέσαι , να στεναχωριέσαι όταν τα κάνεις όλα σωστα και δεν βλέπεις αποτέλεσμα και λές χαμένος κόπος , αλλα δεν υπάρχει περίπτωση γιατι και το στάτους σου όπως λές είναι σε καλό επίπεδο

    και επίσης στο φόρουμ έχουμε πολλα τόπικ που αναφέρονται στους κοιλιακούς , δεν χρειάζετε να το παρακάνουμε οι κοιλιακοί είναι όπως όλοι οι μύς του σώματος και πρέπει να γυμνάζονται με σέτ και επαναλήψεις , αλλα και να ξεκουράζονται .

    στην αρχή η κούραση θα έρχετε πιο εύκολα και γρήγορα , αλλα αν δεν το παρακάνεις και δίνεις περιθώριο ξεκούρασης , αναρώνουν και αυξάνετε η αντοχή και η δύναμη , άλλωστε η μείωση του λίπους στην κοιλιά λέμε δεν είναι θέμα κοιλιακών αλλα γενικότερης στρατιγικής μείωσης του λίπους με συνδιασμό αεροβικής και κυρίως διατροφής , αλλα πάντα με αργό ρυθμό γιατι με γρήγορο το πιθανότερο είναι να χάνεις και απο εκεί που δεν θέλεις .
    να ξέρεις όλα γίνονται ειδικα με την κατάσταση που λές ότι βρίσκεσαι , χωρίς άγχος
    Ηλιας Τριανταφυλλου
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 24-04-12 01:54 #7
    Post
    ναι ισως εχεις δικιο και το αγχος ειναι που μας προβληματιζει..απο σημερα κιολας ξεκινησα λιγο κουραστικο μεν..αν το βαλεις πισμα ολλα γινονται
    αλλα το αποτελεσμα μετραει.. κατι ασχετο που ηθελα να ρωτησω που ακουσα τυχαια σημερα σε μια συζητηση..
    με αδειο στομαχι ειναι καλητερα να γυμναζεσαι το πρωι??εγω μονο βραδυ προπονουμαι λογο δουλειας..κ μετα πεφτω για υπνο.δεν ξερω αν ισχηει
    κατι τετοιο το μονο που ξερω ειναι οτι ποτε δεν πρεπει να παραλειψουμε το πρωινο μας..
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 24-04-12 02:45 #8
    Moderator
    Το avatar του χρήστη TRIANTAFYLLOU

    Εγγραφή
    29-11-2007
    Περ.
    ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
    Μηνύματα
    19.010
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexandraaaaaa Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι ισως εχεις δικιο και το αγχος ειναι που μας προβληματιζει..απο σημερα κιολας ξεκινησα λιγο κουραστικο μεν..αν το βαλεις πισμα ολλα γινονται
    αλλα το αποτελεσμα μετραει.. κατι ασχετο που ηθελα να ρωτησω που ακουσα τυχαια σημερα σε μια συζητηση..
    με αδειο στομαχι ειναι καλητερα να γυμναζεσαι το πρωι??εγω μονο βραδυ προπονουμαι λογο δουλειας..κ μετα πεφτω για υπνο.δεν ξερω αν ισχηει
    κατι τετοιο το μονο που ξερω ειναι οτι ποτε δεν πρεπει να παραλειψουμε το πρωινο μας..
    και ποτε να μην παραλείψεις το πρωινό ενοείτε , θεωρείτε το βασικότερο γεύμα , απλα όταν βολεύει να κάνει κάποιος αερόβια το πρωί καλό είναι να το κάνει με άδειο στομάχι και μετα να φάει το πρωινό του όπως πρέπει
    αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα δεν τα βάφουμε και μαύρα , απλα κάνουμε την αερόβια μετα τα βάρη το απόγευμα η σε ξεχωριστές μέρες , απλα είναι τα πράματα
    την προπόνηση την προγραμματίζουμε στον ελεύθερο χρόνο μας εκτός αν είμαστε άπλες και χαλαροί και δεν δουλεύουμε οπότε κάνουμε σύμφωνα με το ιδανικό , αλλα τελικά ιδανικό για τον καθένα είναι αυτό που τον βολεύει και έχει ρυθμίσει το βιολογικό του ρολόι
    Ηλιας Τριανταφυλλου
    Απάντηση με παράθεση