Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 15 από 18
  1. 12-03-12 16:49 #1
    Post Η διατροφή μου.
    Γεια σε όλους.

    Είμαι άντρας 36 χρονών, ύψος 1,71 και βάρος 120 κιλά. Είμαι προγραμματιστής και κάθομαι πάνω από 10 ώρες την ημέρα σε μια καρέκλα με πολύ μικρά διαλλείματα των 10-15 λεπτών ανά 3 ώρα. Έχω ξεκινήσει και κάνω αερόβια γυμναστική αλλά και ασκήσεις με μηχανήματα με ελάχιστο βάρος 18-25 κιλά (τρεις πλάκες). Θέλω με σωστό τρόπο να καταφέρω να φτάσω τα 80 κιλά.

    Θα ήθελα να σας γράψω τι είδους διατροφή ακλουθώ και τι είδους γυμναστική κάνω εδώ και τρεις εβδομάδες και να ακούσω συμβουλές και διορθώσεις πάνω σε αυτή. Τα κιλά που έχω χάσει σε αυτό το διάστημα είναι 7 και έχω δει μεγάλη αλλαγή πάνω μου, στη διάθεση και στην όρεξη για κίνηση. Το πρόγραμμα βασίζετε σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, ω3 και ω6 λιπαρά και αρκετές φυτικές ίνες τουλάχιστον 20-25γρ. τη μέρα.

    Δεν ενδιαφέρομαι για κανένα συμπλήρωμα πρωτεΐνης και βιταμινών, θέλω ότι τρώω να είναι φυσικό τρόφιμο που να το μασώ. Ότι βγάζει η μαμά Γη.

    Διατροφή.

    Έχω χωρίσει τα γεύματα μου σε 5. Οι ώρες που τρώω κάθε μέρα είναι συγκεκριμένες 8 πμ. πρωινό, 11 πμ. δεκατιανο, 2μ.μ. μεσημεριανό, 5 μμ. απογευματινό και 8 μμ. βραδινό. Ότι γαλακτοκομικό καταναλώνω είναι 1.5%-2% πράσινο, ψωμί και μακαρόνια είναι μαύρα, το ρύζι άγριο και οι πατάτες βραστές. Θα σας γράψω για το πρωινό το δεκατιανο και το απογευματινό που είναι ψιλό στάνταρ τα πράγματα που τρώω και θα γράψω πιο αναλυτικά το μεσημεριανό και το βραδινό.

    Πρωινό (ένα τη φορά και όχι όλα μαζί):
    • Γάλα με 70γρ. κουάκερ.
    • 2 μαύρα κράκερ Παπαδοπούλου με μια φέτα τυρί Έμμενταλ (όχι light).
    • 1 τοστ με τυρί Έμμενταλ και βραστή γαλόπουλα.
    • 2 φέτες μαύρο ψωμί του τοστ με σπιτικό φυστικοβουτυρο (το φτιάχνω μόνος μου).


    Δεκατιανο:
    Γιαούρτι αγελαδινό με ένα μανταρίνι ή πορτοκάλι.

    Απογευματινό:
    Ένα μήλο και ένα αχλάδι.