Welcome guest, is this your first visit? Create Account now to join.
  • Login:
+ Απάντηση στο θέμα
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 14 από 14
  1. #1

    Εγγραφή
    20-01-2012
    Περ.
    ηρακλειο..
    Μηνύματα
    48

    Προεπιλογή διατροφη για kick boxing

    Καλησπερα,εδς και ενα εξαμηνο κανω βαρη με σκοπο να παρω ογκο.
    αλλα απο τον αλλο μηνα θελω να ξεκινησω kick box η πυγμαχια και επειδη ειχα ξανακανει παλαιοτερα και ειχα ξανα χασει πολυ μαζα δεν θελω να ξανασυμβει...τι μπορω να κανω?
    η διατροφη που κανω τωρα ειναι
    1ο¨:100 γραμμαρια μουσλι με αποξηραμενα φρουτα και 40 γραμμαρια βρωμη & 30 γρ πρωτεινη
    2ο:2 τοστ με μαυρο ψωμι και γαλοπουλα και τυρι
    3ο:2 scoop πρωτεινη οκγου(προ-προπονητικο) ή ενα κανονικο γευμα
    4ο:2 scoop πρωτεινη οκγου(μετα-προπονητικο)
    5ο:300 γρ(ωμο)κοτοπουλο με 200 γρ(αβραστα) μακαρονια
    6ο:κοτοπουλο με ρυζι ή πρωτεινη με ενα πρασινο μηλο και μια μπαρα δημητριακων
    7ο:300 γρ γιαουρτι
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Niska! : 20-01-12 στις 19:39

  2. #2

    Εγγραφή
    14-04-2011
    Περ.
    Πάτρα
    Μηνύματα
    1.875

    Προεπιλογή

    1. έχεις πολλά scoup πρωτεΐνης , καλύτερα να τα μειώσεις και να βάλεις φαγητό
    2. οι πρωτεΐνες όγκου είναι γεμάτες ζάχαρη, καλύτερα να χρησιμοποιείς μια καθαρή (εκτός αν δεν σε νοιάζει αν ο όγκος είναι ποιοτικός η λίπος).
    3. τα 300γρ κότα σπάστα σε δύο γεύματα καλύτερα
    4. το φρούτο καλύτερα να το βάλεις πρωι
    γενικά δεν μου κάθετε καλά που έχεις ρύζι , φρούτο και μπάρα δημητριακών για βράδυ. Τα δυο τελευταία τουλάχιστον θα τα έβαζα πρωι η πριν την προπόνηση.

    Επίσης ξέχασες να αναφέρεις τα στάτς σου (Ηλικία , ύψος , βάρος).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη rey1989 : 21-01-12 στις 10:13
    You are not what you were born...
    But what you have it in yourself to be..
    If you make yourself more than just a man...
    If you devote yourself to an ideal..
    and if they can't stop you...
    you become something else entirely ..

  3. #3

    Εγγραφή
    20-01-2012
    Περ.
    ηρακλειο..
    Μηνύματα
    48

    Προεπιλογή

    ειμαι 20 χρονων,1,78 και 85 κιλα...Την πρωτεινη οκγοθ την πηρα συγκεκριμενα αυτο τον μηνα για να δοκιμασω απλα και να δω αν κανει τιποτα!Παντα παιρνω καθαρη.Τον περισσοτερο υδατανθρακα μου εχω φροντησει να τον παιρνω στο πρωινο και στο μεταπροπονητικο μου γευμα,το οποιο κανω μια ωρα μετα την προπονηση μου(το συμπληρωμα το παιρνω αμεσως μετα την προπονηση)...σαφως και με ενδιαφερει να εχω ποιοτικο ογκο,αλλα εμενα το ερωτημα μου ηταν αλλο!Τι διατροφη πρεπει να ακολουθησω για να μπορω να κανω kick box και να μην χασω παρα πολυ ογκο...καποια λυση πρεπει να υπαρχει!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Niska! : 21-01-12 στις 16:17

  4. #4
    Respected member
    Εγγραφή
    15-03-2010
    Περ.
    People=Shit
    Μηνύματα
    20.173

    Προεπιλογή

    για να χανεις σημαινει οτι δεν τρως οσο καις..
    η λυση ειναι απλη..

    θα τρως περισοτερο κ απο καθαρες πηγες αν δεν θες να βαλεις κ λιγο λιπος..
    επισης αποτι βλεπω δεν τρως καθολου λιπαρα..
    με πρωτεινη κ μακαρονια μονο,δεν πας πουθενα..αυξησε τα λιπαρα απο καλες πηγες αμεσα.

  5. #5

    Εγγραφή
    20-01-2012
    Περ.
    ηρακλειο..
    Μηνύματα
    48

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο beefmeup Εμφάνιση μηνυμάτων
    για να χανεις σημαινει οτι δεν τρως οσο καις..
    η λυση ειναι απλη..

    θα τρως περισοτερο κ απο καθαρες πηγες αν δεν θες να βαλεις κ λιγο λιπος..
    επισης αποτι βλεπω δεν τρως καθολου λιπαρα..
    με πρωτεινη κ μακαρονια μονο,δεν πας πουθενα..αυξησε τα λιπαρα απο καλες πηγες αμεσα.
    εμ τρωω ελαιολαδο και στο πρωινο μου ωαζω μια κουταλια της σουπας ταχινι..μετραει?

  6. #6
    Respected member
    Εγγραφή
    15-03-2010
    Περ.
    People=Shit
    Μηνύματα
    20.173

    Προεπιλογή

    οχι,θες περιπου 40γρ λιπαρα απο σωστες πηγες μεσα στην μερα..
    ξηρους καρπους,ψαρολαδα,ελαιολαδο,κροκους,αβοκαντο κλπ...

    οπως κ να χει αυτο που σου γραψα απο πανω ισχυει..αν χανεις σημαινει οτι δεν τρως αρκετα για να διατηρησεις βαρος..οποτε πρεπει να τρως περισοτερο.

  7. #7

    Εγγραφή
    20-01-2012
    Περ.
    ηρακλειο..
    Μηνύματα
    48

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο beefmeup Εμφάνιση μηνυμάτων
    οχι,θες περιπου 40γρ λιπαρα απο σωστες πηγες μεσα στην μερα..
    ξηρους καρπους,ψαρολαδα,ελαιολαδο,κροκους,αβοκαντο κλπ...

    οπως κ να χει αυτο που σου γραψα απο πανω ισχυει..αν χανεις σημαινει οτι δεν τρως αρκετα για να διατηρησεις βαρος..οποτε πρεπει να τρως περισοτερο.
    Ευχαριστω,αυτο το εχω στα υποψην μου,απλα ηθελα μερικες συμβουλες στο τι να αυξησω,σεποιο γευμα...ενα πλανο διατροφης θα ηταν ειλικρινα ευπροσδεκτο!

  8. #8

  9. #9

    Εγγραφή
    20-01-2012
    Περ.
    ηρακλειο..
    Μηνύματα
    48

    Προεπιλογή

    ευχαριστω πολυ!
    μηπως πμορεις να μου πεις πως γινεται να βλεπω οτι μου απαντανε σε ποστ μου?πρεπει να ψαχνω και να τα βρισκω καθε φορα η μου το λεει καπου?κατι σαν ενημερωση πχ..

  10. #10
    Respected member
    Εγγραφή
    15-03-2010
    Περ.
    People=Shit
    Μηνύματα
    20.173

    Προεπιλογή

    πανω απο το πρωτο ποστ σε αυτο το θεμα,πατας εργαλεια θεματων..εκει σου βγαζει μια επιλογη για παρακολουθηση.

  11. #11

    Εγγραφή
    20-01-2012
    Περ.
    ηρακλειο..
    Μηνύματα
    48

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο rey1989 Εμφάνιση μηνυμάτων
    1. έχεις πολλά scoup πρωτεΐνης , καλύτερα να τα μειώσεις και να βάλεις φαγητό
    2. οι πρωτεΐνες όγκου είναι γεμάτες ζάχαρη, καλύτερα να χρησιμοποιείς μια καθαρή (εκτός αν δεν σε νοιάζει αν ο όγκος είναι ποιοτικός η λίπος).
    3. τα 300γρ κότα σπάστα σε δύο γεύματα καλύτερα
    4. το φρούτο καλύτερα να το βάλεις πρωι
    γενικά δεν μου κάθετε καλά που έχεις ρύζι , φρούτο και μπάρα δημητριακών για βράδυ. Τα δυο τελευταία τουλάχιστον θα τα έβαζα πρωι η πριν την προπόνηση.

    Επίσης ξέχασες να αναφέρεις τα στάτς σου (Ηλικία , ύψος , βάρος).
    επισης ξεχασα να σου πω εκει που μου λες για τα πολλα σκουπ..1 ημερισιο serving της πρωτεινης μου ειναι 4 σκουπ και εγω το σπαω σε 2 και 2 γι αυτο σου φανηκαν πολλα...

  12. #12

    Εγγραφή
    20-01-2012
    Περ.
    ηρακλειο..
    Μηνύματα
    48

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο beefmeup Εμφάνιση μηνυμάτων
    πανω απο το πρωτο ποστ σε αυτο το θεμα,πατας εργαλεια θεματων..εκει σου βγαζει μια επιλογη για παρακολουθηση.
    ευχαριστω πολυ!

  13. #13

    Προεπιλογή creatine -kick boxing?

    παιδια χαιρετε.ειμαι καινουριος στο φόρουμ και οσο έψαξα δεν βρηκα κατι σχετικο με την απορια μου.
    Κάνω kick boxing τρεις μηνες τωρα και θελω να παρω μυικη μάζα.σκέφτομαι να αρχισω να παιρνω κρεατινη (συγκεκριμενα την creatine powder της optimum nutrition λόγω αξιοπιστίας της μάρκας αλλα και της τιμης.)είμαι 18 ετών-1,79m-73kg.Μπορώ να πω πως έχω πολυ καλη γραμμωση και με ενδιαφέρει η αυξηση όγκου..εκτως απο την προπόνηση kick boxing (τρείς φορες την εβδομάδα), κανω και λίγα βαρη,μονόζυγο και καμψεις τις υπολοιπες μερες.Στην προπόνηση υδρώνω παρα πολυ και γνωρίζω πως η κρεατινη κάνει τους μυες να κρατουν περισσοτερο νερο.Θα δω διαφορα η οχι?

  14. #14

    Προεπιλογή Kick boxing

    Καλησπέρα!
    Εχω κάνει γύρος στις 20 προπονήσεις. Τι πρέπει να τρώω πριν και μετά τη προπόνηση;
    Και επίσης όταν δεν πηγαίνω μια μέρα στη προπόνηση τι πρέπει επίσης να τρώω;
    Ακόμη θέλω να χάσω περίπου 4 κιλά.


 
+ Απάντηση στο θέμα

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Web Design Premium Studio