Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 15 από 29
  1. 23-10-11 20:34 #1
    Cool Φώτο σωματικής πρωόδου μου.
    Πέρυσι τον Ιανουάριο του 2011 αποφάσισα να μπω σε πρόγραμμα διατροφής και γυμναστηρίου. Η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο και δεν άντεχα τον ίδιο μου τον εαυτό.



    Στην πρώτη φωτογραφία (4/1/2011) ζυγίζω 100+ κιλά. Προοδευτικά μπορείτε να δείτε την "μεταμόρφωση" μου. Και στην τελευταία φωτογραφία (13/6/2011) έχω πέσει στα 82,3 κιλά.

    Αν πω ότι δε δυσκολεύτηκα για να το επιτύχω αυτό, θα πω ψέματα. Η φράση "μου βγήκε η πίστη ανάποδα" αντιπροσωπεύει πλήρως την προσπάθειά μου.

    Στις φωτογραφίες που ακολουθούν είναι η εικόνα μου σήμερα, η οποία μερα με τη μέρα βελτιώνεται όλο και περισσότερο:









    Όταν ξεκίνησα ακολούθησα το εξής πρόγραμμα για περίπου 2 μήνες.


    Πρωινό: γάλα με δημητριακά ολ μπραν.

    Δεκατιανό: Τοστ μαύρο ψωμί τυρί-γαλοπούλα

    Πρόγευμα: μπάρα δημητριακών

    Γεύμα: Κοτόπουλο ψητό, ή λαδερό με λίγο τυράκι. Μεγειρεμένα με μια κουταλιά λάδι και δίχως αλατι.

    Ύστερα γυμναστήριο, δίνοντας προτεραιότητα στην αερόβια προτιμώντας το ελλειπτικό και μεταπροπονητικό γευμα 1 γιαούρτι και μερικες φορες ακομα και τίποτα, μιας και από την κόπωση της προπόνησης δεν είχα όρεξη για να φάω κατι (ξέρω μεγα σφάλμα).

    Α κατ αρχάς ξέχασα να πω ότι ΕΚΟΨΑ την καταραμένη την κοκα κολα και δε θελω να την ξαναβάλω στο στόμα μου. Είχα κοψει τελείως τη ζάχαρη, βαζοντας ζαχαρίνη γιατι ο σκέτος καφές δεν παλευεται. Είχα κόψει μπύρες τελειως και το ποτό μου όποτε έβγαινα έξω, αντί για ουισκακι έπινα λευκο κρασι.

    Μετά το δίμηνο με συμβούλεψε ένα γυμναστής όσο αφορά την διατροφή παροτρύνοντας με να ξεκινήσω και συμπλήρωμα πρωτείνης, οπότε το διατροφολόγιο μου έγινε το εξής:

    Πρωινό: 1 σκουπ πρωτεΐνη myofuson διαλυμένη σε νερό, με κουάκερ κι ένα ξυνόμηλο.

    Δεκατιανό: 6 ασπράδια με πατάτα

    Πρόγευμα: κοτόπουλο ή γαλόπουλο ή ψάρι με πατάτα ή μακαρόνια ή ρύζι

    Γεύμα: κοτόπουλο ή γαλόπουλο ή ψάρι με πατάτα ή μακαρόνια ή ρύζι

    Αμέσως μετά την προπόνηση ενα σκουπ πρωτεΐνη σε νερό κι ένα ξηνόμηλο.

    Μεταπροπονητικό γεύμα: κοτόπουλο ή γαλόπουλο ή ψάρι με πατάτα ή μακαρόνια ή ρύζι

    Και πριν πέσω για ύπνο 1 σκουπ πρωτεΐνη σε νερό.

    Το πρόγραμμα αυτό το ακολούθησα ευλαβικά μέχρι τον Ιούνιο όπου και τελείωσε η συνδρομή μου στο γυμναστηριο. Μετά λόγο καλοκαιριού χαλάρωσα λίγο σε ότι αφορούσε ζάχαρη και ποτό και παρέλειψα το δεκατιανό γιατι απλά βαριόμουν να φτιχνω ασπράδια καθε μερα.

    Στις 20/8/2011 ξεκίνησα ξανά γυμναστήριο.

    Τηρώ το πρόγραμμα διατροφής που μου χε δώσει ο γυμναστής, έχω αντικαταστησει (για τεχνικους καθαρά λόγους) τα ασπράδια με 1 τοστ τυρί γαλοπούλα, καθώς και στα γεύματα μου ώς εναλλακτική επιλογή έχω προσθέσει (από μόνος μου) μπιφτέκια από άπαχο μοσχαρίσιο κιμά.

    Επίσης ξέχασα να πω ότι κατα το αρχικό διάστημα για να χάσω τα πρώτα κιλά πήρα για κάποιο καιρό και λιποδιαλύτη ECA.

    Τώρα παίρνω Xenadrine RZR-X, 1 το πρωί, ένα πριν το πρόγευμα και έναν πριν την πρωπόνηση. Και μετά από κάθε γευμα παίρνω και CLA.

    Το πρόγραμμα προπόνησης που έχω αυτη τη στιγμη είναι:

    ΠΑΝΤΑ ζέσταμα με 10 λεπτά διάδρομο γρήγορο περπατημα.

    Δευτέρα: Δικέφαλοι-τρικέφαλοι, κοιλιακοί (άνω, κάτω, πλάγιοι 20/σετ) Ραχιαίοι και 30 λετά γρήγορο περπάτημα.

    Τρίτη: Πλάτη- Ώμοι κοιλιακοί (άνω, κάτω, πλάγιοι 20/σετ) Ραχιαίοι και 30 λετά γρήγορο περπάτημα.

    Πέμπτη: Στήθος-Πόδια και 20 λετά γρήγορο περπάτημα.

    Σαββάτο: Πόδια κοιλιακοί (άνω, κάτω, πλάγιοι 20/σετ) Ραχιαίοι και 20 λετά γρήγορο περπάτημα

    Το σύνολο των ασκήσεων δε θυμάμαι να σας το πω.

    Αυτή τη στιγμή, όπως μάλλον μπορειτε να δείτε στις φώτο, βάζω κρεατάκι σιγα σιγά, και είμαι στα 84 κιλά.

    Έχω στόχο να χάσω το λιπος που έχει επομείνει πάνω μου και είναι αυτό στην περιοχή της κοιλιάς (το σωσήβιο που λεμε). Διαπιστώνω όμως ότι σιγά σιγά φεύγει, ΑΛΛΆ ΜΙΛΆΜΕ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΙΓΑ...

    Πρέπει να προσθέσω, ότι τα Σαββατοκύριακα καμιά φορά ξεφεύγω από το πρόγραμμα, τη μια θες το ουισκακι που τραβιεται το βράδυ, την άλλη θες καμιά πιτσα ή κανα σουβλάκι...Αλλά που θα μου πάει, θα το χαλιναγωγήσω.

    Ελπίζω να ήμουν κατατοπιστηκος, και όχι κουραστικός. Αν έχεται καμιά συμβουλη θα ήθελα να την ακούσω. Στόχος μου ειναι να κατακτήσω το καλύτερο επίπεδο που μπορώ να φτάσω το σώμα μου.
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 23-10-11 20:55 #2
    Προεπιλογή
    Δεν διάβασα το κείμενο γιατί δεν είμαι σε φάση. Πολύ καλή προσπάθεια όμως! Τρομερή αλλαγή. Καλή συνέχεια στις προσπάθειες σου!
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 23-10-11 21:05 #3
    Το avatar του χρήστη tolis93

    Εγγραφή
    19-04-2011
    Περ.
    biggini bottom
    Μηνύματα
    5.972
    Προεπιλογή
    πολυ ωραιος!η μαγκια σου και μονο π εκοψες ποτα ζαχαρες κ κοκα κολα επειδη το βιωσα ξερω οτι ειναι δυσκολο.το μοσχαρι καλα εκανες κ το εβαλες.οι διαφορες σου τεραστιες και το προγραμμα σου πολυ καλο και σωστο απο τις σπανιες φορες π βλεπω καλο προγραμμα.
    keep your eyes to the sky but your feet on the ground
    rep till u black out

    and if love could change the course of fate...these nights...we move mountains...
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 23-10-11 21:22 #4
    Προεπιλογή
    ωραιος ο παιχτησ συνεχισε ετσι.συμφωνω με τον ψηλο απο πανω χαχαχγια προγραμμα και διατροφη.αν και ο λυποδιαλητης δεν πολυχρειαζεται κυριως δουλευει σαν placebo
    mens sana in corpore sano
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 23-10-11 21:28 #5
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gaz Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωραιος ο παιχτησ συνεχισε ετσι.συμφωνω με τον ψηλο απο πανω χαχαχγια προγραμμα και διατροφη.αν και ο λυποδιαλητης δεν πολυχρειαζεται κυριως δουλευει σαν placebo
    Lol? ο λιποδιαλύτης πλασίμπο? προφανώς αν τον πήρες με τέτοιο λίπος όπως είσαι στην φώτο λογικό να σου φάνηκε για πλασίμπο
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 23-10-11 21:33 #6
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kostas11 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Lol? ο λιποδιαλύτης πλασίμπο? προφανώς αν τον πήρες με τέτοιο λίπος όπως είσαι στην φώτο λογικό να σου φάνηκε για πλασίμπο
    δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε συμπληρωματα 1ον και 2ον γιατι τα παιρνεται ολα τοσο πρωσοπικα πραγματικοι λιποδιαλυτες αν το ψαξεις ειναι λιγοι και θεωρουνται ντοπα απο εκει και περα ο καθενας εχει τισ αποψεις του
    mens sana in corpore sano
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 23-10-11 21:53 #7
    Προεπιλογή
    Να είστε καλά ρε παιδιά, ευχαριστώ που με εμψυχώσατε, θα συνεχίσω και θα κρατήσω γερά. Περιττό να σας πω ότι ακόμα και τώρα δεν έχω συνηθίσει τον εαυτό μου με αυτή την εικόνα, γιατί πάντα είχα παραπανήσια κιλά.

    Τελικά όμως τιποτα δεν ειναι ακατόρθωτο φτάνει να παρθεί η απόφαση!!!
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 23-10-11 22:07 #8
    Προεπιλογή
    δες αλλαγη και πορωσου http://forum.bodybuilding.gr/showthr...AF%CE%B5%CF%82
    mens sana in corpore sano
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 23-10-11 22:26 #9
    Προεπιλογή
    Καλά μιλάμε για απίστευτη αλλαγή. Μπράβο στο παλικάρι και πράγματι είμαι σε θέση να καταλάβω τι προσπάθεια μπορεί να κατέβαλε.
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 24-10-11 12:41 #10
    Προεπιλογή
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gaz Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε συμπληρωματα 1ον και 2ον γιατι τα παιρνεται ολα τοσο πρωσοπικα πραγματικοι λιποδιαλυτες αν το ψαξεις ειναι λιγοι και θεωρουνται ντοπα απο εκει και περα ο καθενας εχει τισ αποψεις του
    δεν ειχα δει για το eca sorry αν ειναι το eca που νομιζω
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gaz : 24-10-11 στις 12:44
    mens sana in corpore sano
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 24-10-11 15:33 #11
    Προεπιλογή
    Μάλλον το ECA που νομίζεις πρέπει να είναι. Μιλάμε για τρελές τσίτες, σε σημείο που να θέλω να πάρω αμπάριζα όλο το γυμναστηριο ... Δε ξέρω αν και κατα πόσο με βοήθησε στο να χάσω κιλά, αλλά σιγουρα μου έδινε τρελή ενέργεια τη στιγμή που σχολαγα και το μονο που ηθελα ηταν να πάω να σαπίσω στον υπνο.

    Βέβαια το πήρα μονο για 2 μηνες!!!
    Απάντηση με παράθεση
     

  12. 02-04-13 07:17 #12
    Προεπιλογή


    To τελευταίο μου ποστ στο θέμα με τις φωτογραφίες μου έγινε στις 24-10-11, λίγο ακόμα και θα είχαν περάσει 2 χρόνια , παρόλα αυτά όπως μπορείτε να δείτε δε το έβαλα κάτω.

    Αν εξαιρέσεις ότι το καλοκαιρί που μας μέρασε, έμεινα 3 μηνες εκτός γυμναστηρίων με αποτέλεσμα να πάρω περιπου 10 κιλά. Στρώνοντας όμως η κατάσταση, φουσκωσα πνευμόνια και ξεκίνησα δυναμικά. Ακολουθησα ξανα τη γνωστή συνταγή διατροφής κτλ που περιγράφω στην αρχή αυτου του ποστ. Αλλά έκανα κι ενα βήμα επιπλέον, έκοψα ΤΕΛΕΙΩΣ ζαχαρη και αλκοολ εδω και 3 μηνες προκειμενου να απαλευθερώσω τον μεταβολισμό μου και να αδειάσω τις κωλολιποαποθήκες μου στην περιοχή του σωσιβίου.

    Το επίπεδο ειναι ικανοποιητικό κατα τη γνωμη μου, αλλά εχω πολυ δρόμο ακόμα ώστε να καταφέρω να χάσω το υποδόριο λίπος, που ειναι και το πιο δύσκολο και να δείξω καλυτερα.

    Τελικά ισχύει αυτο που λένε, οτι αν κάποιος το αποφασίσει το μπορεί. Αν υπάρχει κάποια παρατήρηση ή επισήμανση είναι ευπρόσδεκτη.

    Ευχαριστω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Giwrgos888 : 02-04-13 στις 07:20
    Απάντηση με παράθεση
     

  13. 02-04-13 07:34 #13
    Προεπιλογή


    ΥΓ Προς διαχειρηση, αν μπορειτε βαλτε τη φωτο στο προηγουμενο ποστ, ευχαριστω!!
    Απάντηση με παράθεση
     

  14. 02-04-13 08:54 #14
    Προεπιλογή
    Πολυ καλος στα ποδια!!!
    I wouldn't tell somebody that they weren't a powerlifter because they only bench pressed, or they only bench pressed and deadlifted, but, what the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!
    Απάντηση με παράθεση
     

  15. 02-04-13 08:56 #15
    Προεπιλογή
    μαγκας .+-
    Απάντηση με παράθεση
     

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία