Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 15 από 29
  1. 06-09-10 22:29 #1
    Προεπιλογή Γραμμωση και διατροφη
    geia sas paidia eim kainourgios sto forum kai 9a h9ela ama mporousate kai kserate na mou legate ena programma askhsewn (gia gramosi) gia to spiti gt gym den mporw na paw ..
    mazi me to programma askhsewn kai mia diatrofi na akolou9w
    eimai 13-14 69.5 kila kai 1.65-1.66 ypsos

    ama mporousate na voh9hsete 9a to ektimousa

    eyxaristw

    ***Διαβασε μια τους κανονες του φορουμ και γραφε με ελληνικα!!!***
    Απάντηση με παράθεση
     

  2. 06-09-10 23:17 #2
    Moderator
    Το avatar του χρήστη giannis64

    Εγγραφή
    25-04-2008
    Περ.
    kavala
    Μηνύματα
    19.214
    Απάντηση με παράθεση
     

  3. 06-09-10 23:27 #3
    Προεπιλογή
    file ama mporouses na mou analyseis ligo giati prepei na xasw kana 10 kilo kai den kserw ton tropo oute kamia dieta
    kamia dieta pou na exeis akolou9hseis ec kai na se voh9hse h kana programma gramwseis gia thn hlikia mou ..
    elega na arxiza breakdance alla eim varhs kai den mporw na sthrizomai sta xeria mou
    file gine ligo pio analitikos plz

    kalws sas vrhka
    Απάντηση με παράθεση
     

  4. 06-09-10 23:28 #4
    Προεπιλογή
    καλωσηρθες!
    υστ. γραφε στα ελληνικα
    Απάντηση με παράθεση
     

  5. 06-09-10 23:29 #5
    Προεπιλογή
    αν δν τα διαβασεις μονος σου για να τα καταλαβεις δν θα μπορεσεις να τα εφαρμοσεις σωστα
    ο καθε οργανισμος δουλευει διαφορετικα
    διαβασε ωστε να εχεις ενα γενικο πλανο και θα δεις οτι τα αποτελεσματα δν θα αργησουν να ερθουν
    Απάντηση με παράθεση
     

  6. 06-09-10 23:46 #6
    Προεπιλογή
    ναι συγνωμη ..
    ειχα διαβασει την the abs diet
    και ξερω μερικα πραγματακια αλλα επειδη τα νευρα μου και δεν βλεπω αποτελεσματα ειπα να ρωτησω εσας καταρχας αμα ξερετε να με φωτισετε κανει πρωτεινι στην ηλικια μου? γιατι πινω καθε πρωι 20-25 γραμ μαζι με το γαλα (για την ακριβια σκονη ορου πρωτεινις γαλακτος (σοκολατα) επεισης περνω πολυ βιταμινες(αυτες πρεπει να τις περνω πριν η μετα απο την ασκηση?) )
    οσο για την αεροβια ασκηση κανω διαδρομο 30-45 λεπτα (γιατι δεν θελω να καψω μυικι μαζα) (η αμα δεν κανω διαδρομο παω βολτες με τα ποδηλατα με κατι φιλουσ κανουμε 8-10 χλμ σιγουρα καλα κανω ή να το σταματησω τελειως το ποδηλατο?)καθε 2η μερα
    ενω ενδιαμεσα ασκησεις κοιλιακων ..
    απο σας θα ηθελα αμα μπορουσατε πανω κατω τι πρεπει να τρωω καθε μερα ωστε να πετυχω λιγη γραμωση και χασω κανα κιλο ..
    επεισης αμα μπορουσατε να μοθ διχνατε τισ ασκησεισ κοιλιακων που πρεπει να κανω ..
    ευχαριστω
    Απάντηση με παράθεση
     

  7. 07-09-10 13:13 #7
    Προεπιλογή
    παιδια ξερετε να μου απαντησετε αμα ειναι να αρχισω καμια διαιτα ..
    μην χανω χρονο
    Απάντηση με παράθεση
     

  8. 07-09-10 13:29 #8
    Master of Pain
    Το avatar του χρήστη GEORGEXX1

    Εγγραφή
    01-12-2009
    Μηνύματα
    2.463
    Προεπιλογή
    επειδη εισαι βιαστικος, και τα θες ολα γρηγορα, και δεν θες να διαβασεις και τα λινγκ που σου εδωσαν,θα το παρουμε αλιως.
    Κατσε και γραψε εσυ τη τρως ολη την ημερα για να το διορθωσουμε.
    Απάντηση με παράθεση
     

  9. 07-09-10 14:33 #9
    Προεπιλογή
    ωραια εμ λοιπον το πρωι 1 ποτηρι γαλα με προτεινι (25 γραμ) και περνω και την πολυβιταμινη
    Μεσημερι δεν τρωω καθε μερα τα ιδια οποτε δεν μπορω να σας πω
    Απογευμα ενα τοστ (ζαμπον-τυρι) ή ενα γιαουρτι με λιγη πρωτεινι (μερικες φορες)
    Βραδυ συνηθως κατι ελαφρυ σαλατα ή κανα παξιμαδι ή γαλα ή μισο μεσημεριανο

    κανω κατι λαθος παιδια ?
    γιατι οταν ζυγιζομαι ποτε δεν πεφτω στην ζυγαρια
    Απάντηση με παράθεση
     

  10. 07-09-10 15:27 #10
    Προεπιλογή
    βαλε ποσοτητες ,κιλα υψος και ποσες θερμιδες συντηρησης ειναι για σενα, εαν τις ξεπερνας δν θα χασεις..
    Απάντηση με παράθεση
     

  11. 07-09-10 15:36 #11
    Προεπιλογή
    ποσοτητες μεσημεριανου?ενα πιατο
    13 χρονων προς 14
    1.65-1.66 υψος
    69.5 κιλα
    τωρα αυτες τισ θερμιδες δεν ξερω πως τισ βρισκω
    αν και ειχα κανει μια παρομια διαιτα που μετραγα τισ θερμιδες που επερνα ..
    αυτο ενοεις να ξανακανω?
    Απάντηση με παράθεση
     

  12. 07-09-10 15:49 #12
    Προεπιλογή
    ελα , ειδα ηλικια και κατασταλαξα... φαε οτιδιποτε εκτος απο πατατακια, γαριδακια, σοκολατες, και κρουασαν εισαι στιν αναπτυξη δν εχεις αναγκη για διετες .
    Καιρος να ασχοληθεις με ενα αθλημα εαν δν το εχεις βαλει ηδη βεβαια στη ζωη σου.
    Απάντηση με παράθεση
     

  13. 07-09-10 15:53 #13
    Προεπιλογή
    πατακια τα συχενομαι εχω να φαω 2 χρονια
    γαριδακια επεισης
    σοκολατα μονο υγειας σε μια διαιτα που κανω
    κρουασαν μπα
    φιλε ηθελα να αρχισω breakdance ασε ποθ κανεις τελειο σωμα ειναι και ωραια αθληση αλλα ειμαι βαρης και δεν κανει ..
    γιαυτο λεω καμια διεται να χασω 5-10 κιλα για να μπορεσω να κανω τπτ
    Απάντηση με παράθεση
     

  14. 07-09-10 15:54 #14
    Προεπιλογή
    τρεχα, και ασε της μαυρες σοκολατες, ειναι σοκολατα και αφτο.
    Απάντηση με παράθεση
     

  15. 07-09-10 15:57 #15
    Moderator
    Το avatar του χρήστη giannis64

    Εγγραφή
    25-04-2008
    Περ.
    kavala
    Μηνύματα
    19.214
    Προεπιλογή
    στην ηλικία που είσαι τα πράγματα είναι εύκολα!!

    α) βαλε στο καθημερινό σου πρόγραμμα 5-6 γεύματα
    β) καθάρισε όσο μπορείς το φαγητό σου! ( τα γλυκά αναψυκτικά πιτογυρα τυρόπιτες κλπ)
    γ) μην δίνεις πολύ βάση στην αερόβια.
    δ) μην ασχολείσαι πολύ με τις ασκήσεις των κοιλιακών.
    ε) έχε σαν στόχο να βάλεις μάζα σε αυτήν την ηλικία γιατί δεν είναι δυνατών να έχεις κάποια μυϊκή υποδομή στην οποία να μπορείς να δουλέψεις γράμμωση ώστε να φανούν οι κοιλιακοί σου και το υπόλοιπο σώμα σου!
    από τώρα ο στόχος σου θα πρέπει να είναι μελλοντικός και μα έχεις υπομονή!
    και σε 4-5-6 χρόνια θα με θυμηθείς!!
    Απάντηση με παράθεση
     

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία